اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانی برتر

چگونه باید داشبورد خودرو را پاک کرد تا بتوان واکس داشبورد را به کار برد؟

واکس کفش برای لاستیک خودرو

واکس داشبورد خودرو نانوسان: به طور کلی هر نوع وسیله ای برا تمیز کردن نیاز به یک قلق خاصی دارد و با یک وسیله ی مخصوصی تمیز می شود واکس کفش نیز مخصوص کفش می باشد اما از آن برای تمیز کردن لاستیک خودرو نیز استفاده می کنند. لاستیک خودرو اهمیت زیادی دارد که تمیز باشد زیرا جلوه ی یک ماشین به لاستیک تمیز می باشد و اگر شما در دسترس واکس مخصوص لاستیک را ندارید می توانید از واکس کفش استفاده کنید.

استفاده از واکس کفش برای لاستیک چه مزایایی دارد؟  استفاده از واکس برای لاستیک در زمستان باعث می شود تا سلامت لاستیکها بیشتر شود و لاستیک عمر طولانی تری داشته باشد و علاوه بر این مزیت باعث زیبا تر شدن و درخشان تر شدن لاستیک نیز می شود. برای داشتن یک لاستیک براق می توانید بعد از شستشوی لاستیک مقداری از واکس را بر روی آن به وسیله ی فرچه مخصوصی بمالید تا کامل براق شود.

 واکس کفش برای سپر پراید

محصولات نانو خودرو بیز: برای داشتن یک ماشین تمیز و عاری از هرگونه خاک و کثیفی می توانید از واکس کفش برای سپر پراید استفاده کنید. سپر پراید به دلیل اینکه جنس آن از فوم ساخته شده است که این فوم نیز به رنگ مشکی می باشد و در قسمت جلو و عقب ماشین نصب شده است و بسیار نیز در دید می باشد و اهمیت زیادی دارد که تمیز باشد و بهترین انتخاب می تواند واکس کفش باشد و مقداری واکس کفش را با یک ابر و یا اسفنج بر روی سپر بزنید تا براق شود و چهره ی خودروی شما نیز زیبا تر گردد. واکس سپر نیز در بازار موجود می باشد اما بعضی از افراد نیز از استفاده می کنند و راضی نیز می باشند.

واکس کفش برای داشبورد

قیمت مایع شیشه شوی خودرو نانوسان: برندهای مختلفی در سطح کشور اقدام به تولید واکس و یا براق کننده هایی برای داشبورد کرده اند اما از واکس کفش نیز می توانید استفاده کنید. داشبورد به دلیل اینکه به طور مداوم در حال استفاده می باشد اهمیت زیادی دارد که تمیز و بهداشتی باشد.

بهترین انتخاب استفاده از و براق کننده ی متناسب با داشبور می باشد اما گاهی نیز می توانید از واکس کفش استفاده کنید. مزیت براق کننده ی داشبور نسبت به واکس کفش این است که واکس بوی نفت می دهد اما براق کننده دارای بوی مطبوعی مانند انواع عطرها می باشد که بیشتر نیز مورد توجه قرار دارد و ماندگاری آن نیز طولانی مدت می باشد. با توجه به جنس داشبورد نیز می توانید براق کننده ی مختص به آن را تشخیص دهید تا یک انتخاب درستی داشته باشید زیرا داشبور در جنسهای چوبی، پلاستیک و فوم می باشد که برای تمیز کردن هر یک باید از واکس مخصوصی استفاده کرد.

واکس کفش زدن به لاستیک

با توجه به اینکه جنس محصول مورد نظر چه باشد می توان واکس آن را خریداری نمود. واکس زدن به کفش و لاستیک دارای دقت زیادی نمی باشد و به راحتی می توانید در منزل این کار را انجام دهید فقط باید به یک نکته دقت داشته باشید که قبل از واکس زدن محصول شما خیس و یا نرم دار نباشد زیرا در این صورت واکس به راحتی بر روی و یا لاستیک نمی نشیند و به عمق آن نفوذ نمی کند. برای جلوگیری از ترک خوردن لاستیک می توانید از انواع واکسها استفاده کنید تا علاوه بر زیبا تر شدن لاستیک عمر آن نیز بیشتر شود.

واکس سفید برای لژ کفش

برای تمیز کردن هر کفشی یک واکس مخصوصی وجود دارد همچنین واکس سفید برای لژ کفش نیز تولید شده است زیرا بسیاری از کفشها دارای روشن و سفید و یا رنگارنگ می باشند که برای تمیز شدن نیازمند واکس مخصوصی می باشد. واکسها در سه رنگ مشکی، قهوه ای و سفید تولید شده است زیرا کفشها در این رنگها ساخته شده اند. لژ بیشتر کفشها رنگ سفید می باشد حتی بعضی از کفشها نیز دارای رنگ مشکی هستند اما لژ آنها سفید می باشد و برای تمیز کردن کثیفی آن بهترین انتخاب واکس سفید می باشد. کفش سفید اگر با مواد مرغوبی تمیز نشود منجر به سیاهی و یا زردی آن خواهد شد.

واکس زدن کفش با روغن زیتون

به طور کلی روشهای زیادی برای تمیز کردن کفش وجود دارد که در روش خانگی می توانید چگونگی واکش زدن کفش با را امتحان کنید.

روغن زیتون خاصیت نرم کنندگی دارد و برای کفشی که دچار زبری و یا خشکی شده است می توانید از روغن زیتون استفاده کنید همچنین میزان براقیت کفشی که با روغن زیتون براق شده است بسیار بیشتر از کفشی می باشد که با واکس براق شده است. ماندگاری روغن زیتون نیز بسیار زیاد می باشد و به راحتی می توانید بعد از استفاده تا مدتها از براقیت این کفش نهایت لذت را ببرید. علاوه بر روغن زیتون می توانید از روغنهای مختلفی برای تمیز کردن استفاده کنید اما اگر کفش شما چرم می باشد با دقت بیشتری این کار را انجام دهید تا کفش شما خراب نشود زیرا چشم طبیعی حساس است. کافیست مقداری روغن زیتون را بر روی یک ابر ریخته و بر روی کفش بمالید تا تمیز و براق شود.

 واکس کفش با وازلین

روشهای مختلفی برای تمیز کردن و براق کردن هرچه بیشتر کفش وجود دارد اما گاهی بعضی از افراد از واکس کفش با وازلین استفاده می کنند.  معمولا به دلیل اینکه حالت جامد داشته و روغنی می باشد می توان آن را جایگزین واکس کرد اما بهتر است از واکس مرغوب برای تمیز کردن استفاده کنید زیرا اگر کفش شما چرم باشد با وازلین ممکن است دچار خرابی شود. برای نگهداری صحیح و درست از کفش چرم باید از یک واکس مرغوب استفاده کنید زیرا چرم را با هر نوع ماده ای نباید تمیز کرد چون موجب پوسته پوسته شدن و یا تغییر رنگ چرم می شود همچنین اگر فوم باشد به زودی دچار پارگی خواهد شد. برای خرید بهترین نوع از واکس کفش می توانید به سایت ما مراجعه کنید در این سایت انواع واکس متناسب با هر نوع کفش و یا رنگی وجود دارد که شما به راحتی بتواند از آن خریداری نمایید. برای اطلاع از قیمت محصول می توانید با شماره تلفنهای درج شده تماس گرفته و اقدام به استعلام قیمت نمایید

دکمه بازگشت به بالا