رأی‌دهنگان به حرکت مقتدر کشور کمک می‌کنند

رأی‌دهنگان به حرکت مقتدر کشور کمک می‌کنند

رأی‌دهنگان به حرکت مقتدر کشور کمک می‌کنند

رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور در حوزه اخذ رأی دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی این دانشگاه اظهار کرد: کسانی که رأی می‌دهند، کمک می‌کنند نظام جمهوری اسلامی مقتدرتر از همیشه، بالنده و پیشرو حرکت کند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر امروز (جمعه) هنگام حضور در صندوق اخذ رأی اظهار کرد: امروز همه مردم در رأی‌گیری شرکت می‌کنند چه کسانی که در پای صندوق‌ها حاضر می‌شوند و چه کسانی که حاضر نمی‌شوند و رأی نمی‌دهند.

وی عنوان کرد: رأی ندادن هم یک نوع رأی دادن است. اینکه شما با رأی دادن و رأی ندادن کدام جبهه را انتخاب کنید و در کدام جبهه قرار بگیرید و با کدام جبهه همراهی کنید، این تفاوت در رأی دادن و رأی ندادن است.

معتمدی افزود: کسانی که رأی می‌دهند، کمک می‌کنند که نظام جمهوری اسلامی بتواند مقتدرتر از همیشه، بالنده و پیشرو حرکت کند و کسانی که رأی نمی‌دهند، خود را در صف کسانی قرار می‌دهند که نسبت به نظام بغض دارند و مشکلاتی را تاکنون برای نظام ایجاد کرده‌اند. امیدوارم با شرکت گسترده مردم و حضور همه جانبه آنها پای صندوق‌های رأی، شرایطی فراهم شود که ما بتوانیم همچنان از یک مجلس قدرتمند، با پشتوانه ملی برخوردار باشیم و مشکلات کشور روز به روز کمتر شود.

دکمه بازگشت به بالا