ورزش و تندرستی

طلسم مقصودلو در مسابقات تاتا استیل/ چهارمین تساوی پیاپی در مسابقات هلند

ملی پوش شطرنج ایران در مسابقات تاتا استیل به چهارمین تساوی پیاپی خود رسید.

به گزارش ترندونی، در دور هشتم مسابقات شطرنج تاتا استیل ۲۰۲۴، پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران به مصاف یوردن فن فارست شطرنج‌باز هلندی رفت و به تساوی رضایت داد.

مقصودلو که با ریتینگ ۲۷۴۰ در این رقابت‌ها دست به مهره شده است درحالی مقابل حریفش به تساوی رسیدکه شطرنج‌باز هلندی دارای ریتینگ ۲۶۸۲ بود.

مقصودلو در این مسابقات به ۵ تساوی و ۳ شکست رسیده است که با این نتایج  ملی پوش شطرنج ایران با ۲.۵ امتیاز در رده ۱۳ این مسابقات قرار دارد. مقصودلو در این رقابت‌ها عملکرد خوبی نداشته به طوری که حدود ۱۵ واحد ریتینگ زنده خود را از دست داده است.

مرد شماره یک شطرنج ایران با تساوی در دور هشتم این مسابقات به چهارمین تساوی پیاپی خود در این رقابت‌ها رسید تا همچنان برد برای ملی پوش شطرنج ایران طلسم شده باشد.

به گزارش ترندونی، هشتاد و ششمین دوره مسابقات تاتا استیل با حضور ۱۴ شطرنج‌باز از ۱۳ تا ۲۸ ژانویه در هلند برگزار می‌شود.

در دور هشتم مسابقات و در یک رقابت مهم، علیرضا فیروزجا شطرنج باز ایرانی که برای تیم ملی فرانسه بازی می‌کند به مصاف دینگ لیرن قهرمان چینی شطرنج جهان رفت که در این رقابت با پیروزی فیروزجا به اتمام رسید. فیروزجا با این پیروزی توانست به برد مهمی دست پیدا کند تا با 5 امتیاز در رده سوم مسابقات تاتا استیل تا پایان دور هشتم قرار بگیرد. آنیش گیری هلندی با 5 امتیاز و پوئن شکنی بهتر در رده نخست این مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا