ورزش و تندرستی

علت انصراف استقلال ملاثانی از ادامه حضور در جام حذفی از زبان مربی این تیم

علت انصراف استقلال ملاثانی از ادامه حضور در جام حذفی از زبان مربی این تیم

استقلال ملاثانی در آستانه دیدارش در جام حذفی برابر مس کرمان از حضور برابر حریفش انصراف داد. این موضوع بهانه ای شد تا در خصوص این مساله با مربی این تیم همکلام شدیم.

لفته حمیدی مربی تیم استقلال ملاثانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ترندونی در خصوص این تصمیم عجیب اظهار داشت: ما تمرینات و برنامه های مان را برای حضور پرقدرت در این دیدار پی گیری کرده بودیم اما بدقولی مدیران باشگاه و عدم پایبندی شان به قول و قرارهای شان باعث شد علی رغم میل باطنی مان این تصمیم را بگیریم.

وی در ادامه تاکیدکرد: مدیرعامل باشگاه به کادرفنی و بازیکنان تیم از یک ماه قبل، قول داده بود که مطالبات ما را پرداخت کنند اما به قول شان عمل نکردند. ما انتظار داشتیم این بار آقای علاقمند مدیرعامل باشگاه پای قول و قرارشان می ماندند و حق و حقوق تیم را پرداخت می کردند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و تیم با بی پولی روبرو است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم در جام حذفی بازی نکنیم.

حمیدی تصریح کرد: از مسوولان استان خواهش دارم به داد ما برسند. این تیم با کمترین بودجه بسته شده است و همه ما تلاش می کنیم برای شادی هواداران مان بهترین نتایج را بگیریم اما مسوولان کمترین توجه را به ما ندارند و این باعث ناراحتی و دلخوری ما شده است. بچه ها حق دارند از دیرکرد در دریافت مطالبات شان ناراحت باشند. ما هم در تصمیمی دسته جمعی به این جمع بندی رسیدیم که برای روشن شدن تکلیف مان در جام حذفی به میدان نرویم.

 مربی استقلال ملاثانی در پایان گفت: هواداران از ما ناراحت نباشند. بی توجهی مسوولان ما را مجبور کرد این تصمیم را بگیریم. امیدوارم این تصمیم برای مسوولان تلنگری باشد که زودتر تکلیف ما را روشن کنند تا تیمی که دلخوشی هواداران خوزستانس است هرچه زودتر سر و سامان بگیرد. 

 انتهای پیام // 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا