جامعه و خانواده

تشریح وضعیت ترافیک معابر تهران در چهارشنبه سوری/ دلیل افزایش حجم ترافیک عصر چه بود؟

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در شب چهارشنبه سوری را تشریح و اعلام کرد که درحال شاهد کاهش حجم ترافیک در اکثر معابر هستیم.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت وگو با ترندونی درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در شب چهارشنبه سوری گفت: در روزهای پایانی سال هستیم و همین موضوع موجب افزایش حجم ترافیک در معابر تهران شده است. شب چهارشنبه آخر سال نیز شرایط خاص خود را داراست و همین موضوع نیز سبب شد تا حجم ترافیک در معابر افزایش پیدا کند. با این حال ماموران راهور در آماده‌باش کامل بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام کردند و این آمادگی همچنان ادامه دار.

وی ادامه داد: همچنین در این شب تمهیداتی نیز اجرا شد که بر اساس آن از ساعت ۱۴ امروز به بعد تردد کامیون های حمل سوخت در سطح معابر پایتخت ممنوع شده و این ممنوعیت همچنان ادامه دارد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ  با بیان اینکه عصر امروز ترافیک در معابر تهران به دلیل شلوغی پایان سال و همچنین ترافیک عصرگاهی در برخی از معابر اصلی پرحجم بود، گفت: شرایط چهارشنبه سوری و تمایل مردم به بازگشت به منازل تا قبل از غروب آفتاب نیزز سبب شد تا حجم ترافیک در بازه زمانی عصر افزایش پیدا کند. ما قبلا هم نسبت به این موضوع هشدار داده و ازمردم خواسته بودیم که از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند. در حال حاضر از حجم ترافیک کاسته شده وتردد در تمامی معابر به آرامی در حال انجام است.
انتهای پیام

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا