بهترین عطرهای جیبی برای افراد سیگاری

بسیار از ما از روایح برای پوشاندن بوی سیگار خود استفاده می کنیم. استفاده کردن از روایح برای پوشاندن بوی سیگار و بی اثر کردن آن بسیار مفید فایده است. از دغدغه های افراد سیگاری از بین بردن بوی نامطبوع سیگار پس از استعمال آن می باشد. از نظر رایحه بوی سیگار پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و فرد سیگاری و اطرافیانش تا ساعت ها از بوی آن رنج می برند. این موضوع در هنگام حضور در فضای بسته تشدید خواهد شد. طبع بوی سیگار می تواند سرد و افسرده کننده باشد.

رفع بوی بد آن با روایح گرم شاید راه خوبی باشد اما به سردرد منتج خواهد شد. پرتقال، گریپ فروت، اکالیپتوس و اسطوخودوس نت های بویایی هستند که در دفع بوی سیگار بسیار مفید فایده خواهند بود. انواع را می توانید در سایت عطر بهشتی با بهترین قیمت و کیفیت تهیه نمایید. اما در ادامه قصد داریم با معرفی انواع عطر برای افراد سیگاری رایحه های مناسب محو کردن بوی سیگار را به شما عزیزان معرفی نماییم.

جهت اطلاع از فرمولاسیون و قیمت بادی اسپلش بیز BIZ ephoria می توانید با پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید

اگر می خواهید توصیه ما را گوش کنید؛ عطر کاپتان بلک را انتخاب نمایید. عطر کاپیتان بلک یکی از بهترین عطر های مردانه با رایحه گرم و شیرین است. حرارت و جذابیت این رایحه حتی منِ نویسنده را به فکر خرید دوباره این عطر می اندازد. واقعا مردانه است. اگر تا به حال به دنبال عطری بودید که بوی سیگار را به خوبی بپوشاند؛ عطر کاپیتان بلک آن چیزی ست که حتما باید امتحان کنید. اگر شکی در کارکرد این رایحه دارید می توانید این عطر را در حجم کم از سایت عطر بهشتی تهیه کنید.

مشخصات عطر کاپیتان بلک:

عطر کاپیتان بلک رایحه ای گرم و شیرین منحصر به فرد دارد. ماندگاری و پخش بو این عطر بسیار بالا ست، بهترین عملکرد این عطر در زمستان است. اما اگر می خواهید در تابستان از این رایحه استفاده نمایید؛ پاف کمتری بزنید (کمتر اسپری کنید). گروه بویایی این عطر ادکلن مردانه، چوبی معطر و توتونی ست می باشد. رایحه این عطر علاوه بر جلوه مردانه ای که دارد می تواند متانت و وقار شما را نیز به یدک بکشد.

اسانس (عطر روغنی) این رایحه دارای ماندگاری بسیار مناسبی ست؛ سایت عطر بهشتی انواع عطر های گرمی و اسانس را با قیمت و کیفیت مناسب ارائه می کند.

همین اول کار بگویم، نظر افراد درباره این عطر یا بسیار جذاب است یا بسیار افتضاح. حد وسط ندارد! اما اگر عطری خاص می خواهید که معروف نیز باشد. و به جهت ماندگاری و سنگینی رایحه بر بوی سیگار غلبه کند. عطر بلک افغان خود جنسه!

این عطر مردانه با رایحه تلخ و گرم بسیار مورد توجه قرار گرفته است. البته شرکت تولید کننده؛ این عطر را زنانه – مردانه معرفی کرده است اما آقایان بیشتر خواهان این رایحه هستند. گروه بویایی این عطر چوبی معطر است. بهترین عملکرد این رایحه را می توانید در زمستان و پاییز دریافت کنید. اما با چند پاف کمتر می توانید در تابستان نیز از آن بهره مند شوید. (به سبب سنگینی رایحه؛ در استفاده از آن زیاده روی نکنید زیرا که سر درد خواهید گرفت) را می توانید در عطر بهشتی به راحتی مشاهده نمایید.

اسانس (عطر روغنی) این رایحه دارای ماندگاری بسیار مناسبی ست؛ سایت عطر بهشتی انواع عطر های گرمی و اسانس را با قیمت و کیفیت مناسب ارائه می کند.

برای خرید عطر بلک افغان تنها کافی ست که بر روی لینک کلیک نمایید.

رایحه اولیه: روایح گیاهان سبز، شاه دانه

رایحه میانی: رزین و صمغ، قهوه، برگ توتون، نمونه های چوبی

رایحه پایه: بخور، عود

عطر های چوبی عطر های مردانه و جذابی هستند که رایحه ای تلخ را تداعی می کنند. اگر این تلخی با کمی تُندی همراه شود، عطر پاکورابان وان میلیون ظاهر می شود. رایحه این عطر خاص است و منحصر به فرد است. همین خاص بودنش باعث شده مانند طلا باشد. به علت ماندگاری و پخش بوی مناسب رایحه ای غالب بر بوی سیگار است. فصل زمستان بهترین زمان برای استفاده از این عطر چوبی ادویه ای ست.

اسانس (عطر روغنی) این رایحه دارای ماندگاری بسیار مناسبی ست؛ سایت عطر بهشتی انواع عطر های گرمی و اسانس را با قیمت و کیفیت مناسب ارائه می کند.

رایحه چوبی در نت های بویایی عطر جیبی ویتابلا کاملا مشخص است. اگر عطر های روغنی با کیفیت پایین این عطر را تهیه کنید، رایحه چوبی افتضاحی را احساس خواهید کرد. اما اگر از کیفیت های بالا تر این عطر استفاده کنید، همیشه مشتاق آن خواهید بود. رایحه چوبی و اسموکی این عطر می تواند برای آقایان جذاب باشد.

حس گرمی این عطر ؛ رایحه غالبی بر بوی سیگار خواهد داشت. علاقه مندان به می توانید از سایت عطر بهشتی اقدام به تهیه عطر گرمی و اسانس نمایند. البته اگر از روایح چوبی لذت ببرید. عطر های روغنی با کیفیت به طور کلی ماندگاری بالا تری نسبت به ادکلن های اورجینال دارند (علی الخصوص روی پوست). بنابراین اگر از رایحه این عطر لذت می برید بهتر است که گرید های با کیفیت عطر های گرمی را از ما تهیه نمایید.

اسانس (عطر روغنی) این رایحه دارای ماندگاری بسیار بالایی ست؛ سایت عطر بهشتی انواع عطر های گرمی و اسانس را با قیمت و کیفیت مناسب ارائه می کند.

برای خرید عطر لالیک انکر نویر تنها کافی ست که بر روی لینک کلیک نمایید.

رایحه اولیه: سرو
رایحه میانی: خس خس
رایحه پایه: چوب کشمیر، مشک

تام فورد توسکان لدر؛ مردانه ی خاص

تام فورد عطر های خاص پسند زیادی را وارد بازار کرده است. این عطر نیز رایحه ای منحصر به فردی را تداعی می کند. گرمی و تلخی این رایحه سبب شده است که نسبت به عطر های ملایم ماندگاری بیشتر داشته باشد. نت های اولیه این عطر ملایم تر هستند تمشک و زعفران. توسکان لدر به مرور به رایحه های مردانه خود نزدیک می شود، چرم، چوب، کهربا و صمغ. به دید برخی ادکلن اورجینال توسکان لدر ماندگاری بالایی ندارد اما اسانس های موجود در سایت عطر بهشتی هر چه با کیفیت تر باشند علاوه بر شباهت رایحه با نمونه اورجینال دارای کیفیت بالا تری نیز هستند.

اسانس (عطر روغنی) این رایحه دارای ماندگاری بسیار بالایی ست؛ سایت عطر بهشتی انواع عطر های گرمی و اسانس را با قیمت و کیفیت مناسب ارائه می کند.

برای خرید عطر توسکان لدر تنها کافی ست که بر روی کلیک نمایید.

رایحه اولیه :   تمشک، آویشن، زعفران
رایحه میانی :   یاس، صمغ کندر
رایحه پایه :   روایح چوبی، جیر، چرم، کهربا

تام فورد بلک ارکید؛ پارادوکسِ مُدرنیته و سنت گرایی:

عطر تام فورد بلک ارکید با رایحه مردانه و جذاب خود برای بسیاری از افراد سیگاری که از رایحه گرم و شیرین لذت می برند مناسب ست. رایحه شرقی و وانیلی نوعی تناقض مدرنیته و سنت گرایی ست. وانیل رایحه است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و بازخورد خوبی داشته است. همه پسند بود رایحه عطر برای پسندیده شدن عطر برای اطرافیان افراد سیگاری بسیار مهم است.

اسانس (عطر روغنی) این رایحه دارای ماندگاری بسیار مناسبی ست؛ سایت عطر بهشتی انواع عطر های گرمی و اسانس را با قیمت و کیفیت مناسب ارائه می کند.

برای خرید عطر تام فورد بلک ارکید تنها کافی ست که بر روی کلیک نمایید.

رایحه اولیه:   ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ ، انگور فرنگی سیاه، قارچ توبر
رایحه میانی :   لاله مردابی، یاس، میوه‌جات، گل یلانگ ، ارکیده ، ادویه جات معطر
رایحه پایه:   کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، خس خس ، چوب صندل سفید ، شکلات ، روایح دودی

مانیفستو؛ زنانه ی شرقی

عطر مانیفستو عطری ست زنانه با رایحه گرم و شیرین که می تواند ماندگاری بالایی را از خود نشان دهد. این ماندگاری و پخش بوی فوق العاده این عطر سبب غلبه بر بوی سیگار شده است. مانیفستو رایحه ای منحصر به فرد و خاص دارد. گل ها همراه با نت های شرقی و وانیلی این عطر را جذاب تر نیز کرده اند. بعضی از طرفداران این عطر رایحه آن را به بیسکویت وانیلی تشبیه کرده اند که روحیه جوانی و سرزندگی و تازگی را کاملا ملموس تجربه خواهید کرد.

اسانس (عطر روغنی) این رایحه دارای ماندگاری بسیار مناسبی ست؛ سایت عطر بهشتی انواع عطر های گرمی و اسانس را با قیمت و کیفیت مناسب ارائه می کند.

اما توصیه ما: با این که سلیقه یکی از مهم ترین پارامتر های انتخاب عطر است اما عطر کاپتان بلک برای افراد سیگار بازخورد خوبی داشته است. اما باز می توانید همه عطر های موجود در سایت ما را در حجم کم و کیفیت های مختلف برای تست تهیه نمایید. برای این که بهترین نتیجه را داشته باشید چند مورد از عطر های معرفی شده را در حجم ده میل تهیه کنید و تست بگیرید. نمایندگی ادکلن میلانو  فروش محصولات و عطرهای میلانو را به صورت مجازی و آنلاین می فروشد.

دکمه بازگشت به بالا