فرهنگ و هنر

ثبت خبرهای 25 خرداد به یاد محمد علی کشاورز

یکی دیگر از نقش های ماندگار بازیگران ایرانی ، محمدعلی کشاورز نیز درگذشت و تنها قاب عکس های به یاد ماندنی خود را به جا گذاشت و خاطرات خود را منتشر کرد.

متولد 1309 است. در اصفهان این بازیگر زندگی خود را روی صحنه و در مقابل دوربین گذراند و حالا که در لیست همه همکارانش در تمام فیلم ها ، تئاترها و سریال های خود نگاه می کنیم ، می بینیم که بیشتر آنها چندین سال است که مرده اند.

به مناسبت درگذشت این بازیگر ، اخباری در ترندونی منتشر شد که پیوندهای آن به صورت جداگانه در دسترس خواهد بود.

این کشاورز حدود 20 سال پیش با ترندونی مصاحبه ای انجام داده بود که در آن از کودکی گفت که تا چند سالگی هیچ کار هنری انجام نمی دهد.

این گفتگو امروز و درگذشت وی ، 16 ژوئن تکرار شد سایت قابل مشاهده است

این کشاورز همچنین هفت سال پیش خبرنگار ترندونی را دریافت کرد ، که در سخنان خود گفت: “دوستان باستان به اندازه آلن بی قدرت نبودند!”. این مصاحبه نیز در همین مصاحبه است سایت جمهوری

این هنرمند در سال 1998 درگذشت. 17 آوریل مصاحبه با ترندونی در روز تولد او وی با ابراز غم و اندوه از سیل در برخی استانهای کشور اظهار داشت: زندگی به من آموخته است که روزهای تلخ و شیرین از این ملک می گذرد و فقط سرزمین ما برای قربانی جلال آن قربانی می شود. .

این هنرمندان پس از اعلام خبر درگذشت بازیگر قدیمی ، اظهار نظر کردند. علی نصیریان که به زودی از وقوع این حادثه مطلع شد ، با استناد به سابقه دوستی و همکاری با محمدعلی کشاورز در دوران کار خود بر اثر غم و اندوه از شنیدن این خبر ، نتوانست با ترندونی صحبت کند.

سه یا چهار سال پیش ، نصیریان نمایشنامه “اعتراف” به کارگردانی شهاب حسینی را در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا کرد و یکی از غرب این نمایشنامه یک کشاورز به علیرغم سختی هایی که باید متحمل شد ، به دیدن تئاترشهر رفت و او را دید.

شرط پرویز پرستویی او با نامیدن کشاورز یکی از پنج بازیگر و مدل های نقش خود ، به این خبر دروغ گفت و به او اطمینان داد که این بازیگر مرده است.

احترام برومند که همسرش داود رشیدی و یکی از رفقای قدیمی خود را از دست داد ، چندین سال ناپدید شد. ما در حال گفتگو با ترندونی هستیم او از عشق گرانبها کشاورز به خانواده اش صحبت کرد.

ایرج راد محمد علی کشاورز بازیگری در نظر گرفته می شود که سالها معاون نخواهد داشت.

رضا بابک این بازیگر همچنین به بهانه مرگش یادداشتی به ترندونی نوشت.

اما به عنوان یکی از نقش های ماندگار محمدعلی کشاورز در سریال میهن پرستی ، برخی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی نیز نسبت به درگذشت او واکنش نشان دادند.

ناصر هاشمی در این سریال که نقش پسر محمدعلی کشاورز (اسدالله خان) را بازی کرده بود ، او کشاورز را یکی از بازیگرانی دانست که به این حرفه و منزلت و حیثیت بخشید.

کامند امیر سلیمانی وی در مصاحبه با ترندونی ، از نیکی و عظمت ، اخلاق حرفه ای ، فداکاری و دوستی به عنوان مهمترین خصوصیاتی که وی از محمدعلی کشاورزو به یاد دارد یاد کرد.

برخی از کارگردانان هنری و فیلم نیز پیام تسلیت ارسال کردند سایت قابل مشاهده است

محمدعلی کشاورز ، یکی از ماندگارترین و جانبازان بازیگران فیلم ایران ، در سال 2010 متولد شد. 17 آوریل اصفهانی این هنرمند که دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر است ، در سینما ، تئاتر و تلویزیون در انواع نقش ها و ژانرها ظاهر شده است. این کشاورز در حدود 50 فیلم ، بیش از 30 سریال تلویزیونی و در چندین تئاتر و تله تئاتر بازی کرده است.

این هنرمند در تاریخ فیلم نقش های طولانی مدت از جمله آجر و آینه ، آقای هاله ، طوفان ، صداقت ، باد شطرنج ، کمال الملک و مردی که یک موش را بازی کرده است بازی کرده است. کفش های میرزا نوروزی ، مادر ، پول خارجی ، مردم عزیز ، روز واقعه ، ناصرالدین شاه بازیگران سینما ، گرفتگی ، زیتون زیر پا ، غزل و عمو جان ناپلئون “. وی از هازادستان ، افسانه سلطان واشبان ، سرباداران ، گرگها ، پادامسالار و روشنان آز خاموشی یاد کرد.

او معتقد بود که صدای زنده احمد رسول زاده (دوبلر) که در بسیاری از فیلم ها به جای او صحبت می کرد ، بسیار شبیه او بود و وقتی با او صحبت می کرد ، احساس می کرد که با خودش صحبت می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا