کسب و کار ایرانی برتر

افزونه وردپرس چیست؟

افزونه وردپرس چیست و چگونه کار می کند؟

افزونه وردپرس چیست؟

گاهی اوقات در دنیای وردپرس اصطلاح افزونه وردپرس یا افزونه وردپرس را می بینیم. اما پلاگین های وردپرس دقیقا چیست و چگونه کار می کنند؟

اگر تا حدودی با دنیای وردپرس کار کرده باشید، قطعا با افزونه ها آشنایی دارید. البته ممکن است به طور کلی از این افزونه اطلاعی نداشته باشید. سعی می کنیم در این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد پلاگین ها و عملکرد آنها توضیح دهیم. همچنین در این مقاله سعی کردیم مهم ترین و کاربردی ترین افزونه های وردپرس را در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

البته اولین سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که این افزونه چیست و برای شما چیست؟ افزونه های وردپرس واقعاً ویژگی ها و عملکردهای جدیدی را به وب سایت شما اضافه می کنند. به عبارت ساده، یک پلاگین مجموعه ای از کدها است که به عنوان یک افزونه برای یک وب سایت عمل می کنند. و ظرفیت وب سایت را تقویت کنید.

پلاگین ها معمولا در دو نوع رایگان و غیر رایگان هستند که تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. مهمترین چیز تعداد املاکی است که به شما پیشنهاد می کنند.

افزونه های رایگان ویژگی های بسیار کمتری نسبت به افزونه های پولی به شما ارائه می دهند. حتی اکثر این افزونه های رایگان با وب سایت ها سازگار نیستند. با استفاده از افزونه های غیر رایگان می توانید بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد را دریافت کنید. همچنین میتوانید با مراجعه به سایت ژاکت تعداد زیادی افزونه را دانلود کنید.

یک نمونه دنیای واقعی

فرض کنید یک ماشین خریدید. شما یک سیستم صوتی در ماشین خود دارید، اما دوست دارید ماشین شما به جای یک سیستم صوتی خسته کننده، یک مانیتور تصویری داشته باشد. آیا آماده خرید مواد لازم برای ساخت مانیتور و ساخت مانیتور 7 اینچی برای ماشین خود هستید؟ البته این کار هزینه و زمان زیادی دارد. پس با نمایندگی های صوتی و تصویری خودرو ما تماس بگیرید و در عرض چند دقیقه یک مانیتور شیک برای خودروی خود بخرید.

افزونه وردپرس چیست؟
افزونه وردپرس چیست؟

باید افزونه وردپرس را نصب کنید

اگر متوجه شده اید که پلاگین وردپرس چیست، اکنون باید بدانید که داشتن یک افزونه برای هر سایت وردپرسی برای دستیابی به موفقیت بزرگ در این زمینه ضروری است و قطعا به مجموعه ای از ویژگی های خاص برای یک سایت با کارایی بالا نیاز خواهید داشت. . شما می توانید آنها را از طریق پلاگین های مختلف دریافت کنید.

درست است که افزونه ها ویژگی های جدید و متفاوتی را به وب سایت شما اضافه می کنند، اما به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات افزونه ها با قالبی که در وب سایت خود استفاده می کنید ناسازگار هستند یا ممکن است ویژگی های آنها در وب سایت شما کار نکند. بی فایده. به همین دلیل باید دانش کافی در مورد نحوه استفاده از هر افزونه داشته باشید و با دانش کامل افزونه ای را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

ساختار افزونه های وردپرس

به همین دلیل باید بدانید که افزونه وردپرس چیست. افزونه های وردپرس فایل هایی هستند که به صورت یک فایل فشرده به شما تحویل داده می شوند (در این فایل فشرده یک یا چند پوشه و فایل PHP وجود دارد). و با نصب آنها در وب سایت خود می توانید در عرض چند ثانیه امکانات زیادی را به وب سایت خود اضافه کنید.

الان چند تا از این افزونه ها داریم؟

بیش از 60000 افزونه رایگان در مخزن اصلی وردپرس ثبت شده است. این بدان معنی است که بیش از 60000 برنامه جدید را می توان به سایت اضافه کرد که یک فرصت بزرگ است.

برخی از این افزونه ها رایگان و برخی پولی هستند. به پلاگین های پولی پلاگین های حرفه ای می گویند.

در اینجا چند افزونه خوب وردپرس آورده شده است

اساساً هر افزونه یک ویژگی منحصر به فرد به سایت شما اضافه می کند. در این بخش، ما بهترین افزونه های وردپرس را با چندین ویژگی برای سایت شما ارائه می دهیم. نمی توان گفت بهترین افزونه وردپرس چیست. چون نیازی به افزونه وردپرس نداریم.

ژاکت

مرجع وردپرس فارسی و رهبر بازار اولین پلتفرم ارائه دهنده خدمات و محصولات دیجیتال در ایران که با گردهم‌‌‌آوری منابع انسانی توانمند و برجسته بدنبال خلق ارزش برای ذینفعان خود می باشد.
دکمه بازگشت به بالا