امروز قصد داریم مقاله ای راجع به بررسی بهترین پنل های پیامکی در بازار ایران برای شما مورد بررسی قرار دهیم، اگر می خواهید اطلاعات خود را در این باره افزایش دهید پس ادامه ی مطالب را از دست ندهید چرا که خالی از لطف نیست. مشاهده بهترین پنل های پیامکی در ایران در مارکترها
پیامک های تبلیغاتی یکی از روش های موثری می باشد که چند سال است رواج پیدا کرده است، پنل های زیادی وجود دارند که می توان از آن ها استفاده کرد، اما سوال این است که کدام یک از پنل ها بهترند، در ادامه هر آن چه که باید راجع به بررسی بهترین پنل های پیامکی در بازار ایران بدانید را به شما خواهیم گفت.
پنل پیامکی چیست؟
پیش از اینکه بخواهیم راجع به بهترین پنل های پیامکی در بازار ایارن صحبت کنیم بهتر است ابتدا مختصر توضیحی راجع به پنل پیامکی داشته باشیم تا آن دسته از کاربرانی که در این باره اطلاعات کافی ندارند به خوبی با آن آشنا شوند.
پنل های پیامکی به نرم افزارهایی گفته می شود که تحت وب عمل می کنند، این نرم افزارها در جهت کمک به کسب و کارها تولید شده اند یعنی محصولات یا خدماتی که مشاغل مختلف دارند را به مردم معرفی می کنند این معرفی در قالب توضیحاتی در یک پیامک انجام می شود.
بهترین پنل های پیامکی در بازار ایران کدام ها هستند؟
با توجه به آمارهای به دست آمده از پنل های پیامکی موجود در بازار ایران مشخص شد که برخی از آن ها در رتبه ی بالاتری قرار دارند، از جمله پنل های برتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- Ir
- پنل ملی پیامک
- فرا پیامک
- فراز اس ام اس
- پیام رسان
- همکاران اس ام اس
- اس ام اس وب ایران
- نیک اس ام اس
- همیار اس ام اس
- اس ام اس مارکتینگ
هر یک از موارد ذکر شده از ویژگی خاصی برخوردارند که شاید با انواع موجود تفاوت داشته باشند اما تمامی پنل های ذکر شده مزیت های مختص به خود دارند که صحبت در خصوص تمامی آن ها در این مقاله نمی گنجد در نتیجه تنها به ذکر اسامی آن ها اشاره کردیم تا هنگام خرید بتوانید راحت تر انتخاب کنید، در ادامه هر ویژگی که یک پنل خوب باید داشته باشد را ذکر کرده ایم، پس بر همین اساس به پنلی که قصد خریداری آن را دارید دقت کنید تا متضرر نشوید.
یک پنل پیامکی خوب از چه ویژگی هایی باید برخوردار باشد؟
همانطور که می دانید پنل های پیامکی بسیار زیادی در بازار ایران وجود دارند که شاید همه ی آن ها به عنوان یک پنل خوب شناخته نشوند، از جمله ویژگی هایی که یک پنل پیامکی باید داشته باشد تا صفت خوب بودن را کسب کند به شرح زیر است:
تنوع در آپشن ها
اولین ویژگی که یک پنل خوب باید از آن برخوردار باشد این است که از آپشن های مختلفی برخوردار باشد، چرا که هر کسب و کار با توجه به نوع خدمت یا محصولاتی که به فروش می رساند می تواند متفاوت باشد در نتیجه به آپشن های مختلفی نیز نیاز دارد.
کاربری آسان و قدرتمند
پنل مورد نظر باید هم کاربری آسان و هم قدرتمند باشد، به طور مثال از ویژگی های زیر برخوردار باشد:
- دارای منوی فارسی
- قراردادن تمامی امکانات در اختیار کاربران
- ارسال سریع
- شارژ شدن در راحت ترین حالت ممکن
- برخورداری از راهنمای استفاده
امکانات مفید و کارآمد
پنلی برای کسب و کار خود انتخاب کنید که امکانات کارآمدی داشته باشد به طور مثال اگر در زمینه فروش کتاب های کنکوری و درسی فعالیت دارید حتما پنلی خریداری کنید که از آپشن ارسال بر اساس سن برخوردار باشد.
پشتیبانی قوی
به وجود آمدن باگ یا مشکل در سیستم های کامپیوتری یا نرم افزارهای تحت وب موضوعی بسیار متداول است اما چیزی که در این میان اهمیت ویژه ای دارد پشتیبانی قوی است، یعنی اگر زمانی ارسال پیام ها با مشکل مواجه شد و به دست کاربران نرسید پشتیبانی پنل خریداری شده آماده ارائه خدمت و رفع مشکل باشد.
پوشش دهی تمام اپراتورها
در ایران 4 نوع اپراتور وجود دارد که شامل همراه اول، ایرانسل، رایتل و تالیا است، پنل های پیامکی باید به گونه ای باشند که بتوانند تمامی این اپراتورها را پوشش دهد، یعنی با خرید یک پنل اس ام اس های تبلیغاتی یا مربوط به کسب و کارتان برای تمامی مخاطبان که با این اپراتورها کار می کنند ارسال شوند.
امکان تفکیک ارسال انبوه اس ام اس
از دیگر ویژگی هایی که پنل های پیامکی باید داشته باشند این است که توانایی تفکیک انبوه پیام ها را داشته باشند، به طور مثال اگر قرار است روز خاصی را به مخاطبان خود تبریک بگوئید یا این که به مشتریان خانم خود روز مادر را تبریک بگوئید پنل بتواند این موضوع را تشخیص داده و آن را تفکیک کند، لازم به ذکر است که برای چنین مواقعی پنل باید از آپشن های ویژه ای برخوردار باشد یکی از این آپشن ها ارسال بر اساس جنسیت و سن است.
گاهی حتی لازم می شود اس ام اس هایی را به منطقه یا شهر خود ارسال کنید، این کار با توجه به تفکیک ارسال انبوه انجام می شود.
بررسی سوابق و مشتریان
منظور از بررسی سوابق و مشتریان این است که بررسی کنید که آیا مشتریان دیگر یا شرکت های معتبر دیگر هم از این پنل استفاده می کنند یا خیر، برای اطلاع از این موضوع کافیست در وب سایتی که مربوط به فروش پنل است وارد شده و به بخش مشتریان ما مراجعه کنید، در این قسمت هر آن چه که باید در این باره بدانید وجود دارد.
تعرفه مناسب
و اما مهم ترین موضوعی که همه ی خریداران پنل پیامکی راجع به آن نگرانند تعرفه است، تعرفه پیامک را سازمان مخابرات تعیین می کند اما قیمت پنلی که خریداری می کنید بر اساس ویژگی هایی که دارد مشخص می شود.
با سپاس از همراهی همیشگی شما کاربران عزیز امیدواریم که از این مقاله رضایت کافی را داشته باشید.