عمومیکسب و کار ایرانی برتر

نحوه انتخاب بهترین سایت جهت رپورتاژ آگهی

در دنیای امروزه تبلیغات در کسب و کارها حرف اول را می‌زند بنابراین اغلب صاحبان کسب و کارها انواع تبلیغات را بررسی می‌کنند که در این بین رپورتاژ آگهی از محبوبیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا علاوه بر تاثیر بیشتر بر مخاطب، به بهبود سئوی سایت نیز کمک می‌کند. اما تنها نکته‌ای که حتما باید رعایت شود انتخاب بهترین سایت رپورتاژ آگهی است. با ما همراه باشید تا نحوه انتخاب این سایت‌ها را بررسی کنیم.

ویژگی های بهترین سایت برای رپورتاژ آگهی چیست؟

همان‌ طور که می‌دانید سایت‌هایی زیادی وجود دارند که می‌توانید برای درج رپورتاژ آگهی از آن‌ها استفاده کنید؛ اما سایت رپورتاژ آگهی باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا تبلیغ شما موثر واقع شود و به کسب و کارتان رونق بخشد. مثل تسمینو! در مرحله اول سایتی را انتخاب کنید که بالاترین نرخ تبدیل را داشته باشد. همچنین قبل از درج تبیلغ در سایت دقت کنید که علاوه بر تعداد بالای بازدید، محتوای سایت با تبلیغ شما مرتبط باشد و همچنین از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

همچنین برای درج آگهی در سایت رپورتاژ آگهی باید دقت کنید که تبلیغات آگهی در جذب مشتری و  موفقیت در کسب و کار شما بسیار اهمیت دارد، پس بهتر است در نوشتن رپورتاژ آگهی وقت کافی را بگذارید و بهترین محتوا را ارائه دهید.

فاکتورهای سئو سایت در انتخاب سایت میزبان چیست؟

برای انتخاب سایت مناسب برای درج آگهی باید دقت کنید که سایت میزبان از فاکتورهای سئو برخوردار باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا این فاکتورها را بررسی کنیم:

موتورهای جستجو و الگوریتم‌های رتبه‌بندی گوگل دائما در حال تغییر هستند. بنابراین مهم است که در مورد آخرین فاکتورهای رتبه‌بندی اطلاعات داشته باشید و به‌طور منظم از ابزار SEO برای بررسی سایت خود استفاده کنید تا مطمئن شوید که بهترین شیوه‌های سئو را دنبال می‌کنید تا سایت شما بتواند به عنوان سایت رپورتاژ آگهی انتخاب شود.

مهم‌ترین فاکتورهای سئو برای انتخاب یک سایت میزبان مناسب عبارت‌اند از:

امنیت سایت

در سال 2014 گوگل امنیت سایت را به عنوان یک عامل رتبه‌بندی مورد بحث قرار داده است. اکنون یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل محسوب می‌شود. امنیت سایت به استفاده از رمزگذاری HTTPS اشاره دارد. سایت‌هایی با رمزگذاری HTTPS دارای گواهینامه SSL هستند که ارتباط امنی بین وب‌سایت و کاربران آن ایجاد می‌کند. این عامل یک لایه امنیتی اضافه دارد که از اطلاعات رد و بدل شده بین کاربران و سایت محافظت می‌کند.

موتورهای جستجو می‌خواهند کاربران را به معتبرترین سایت‌ها هدایت کنند و رمزگذاری HTTPS به آن‌ها نشان می‌دهد که یک سایت امن است. پس سایتی را به عنوان سایت رپورتاژ آگهی انتخاب کنید که با HTTPS شروع شود در غیر این صورت سایت ایمن نیست.

سازگاری با موبایل

 به دلیل اینکه امروزه مردم بیشتر کارهای خود را با تلفن‌های همراه انجام می‌دهند. پس سازگاری سایت با موبایل و در واقع برخورداری از ویژگی واکنش‌گرا برای یک سایت بسیار اهمیت دارد. ویژگی واکنش‌گرا به این معنی است که محتوا طوری تنظیم می‌شود که در هر صفحه نمایش به خوبی ظاهر شود.  از آنجایی که جستجوها در دستگاه‌های تلفن‌همراه  حدود 52 درصد بیشتر از لپ‌تاپ انجام می‌شود و روز به روز نیز در حال افزایش است پس سازگاری با موبایل هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران مهم است.

سرعت بارگذاری صفحه

برای دیده شدن تبلیغات و بازدید بالای سایت رپورتاژ آگهی، سرعت بارگذاری صفحه از اهمیت بالایی برخوردار است. سایت‌هایی با بارگذاری آهسته تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می‌دهند. موتورهای جستجو می‌دانند که مردم می‌خواهند جستجو را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنند. بنابراین ترجیح می‌دهند سایت‌هایی را انتخاب کنند که به سرعت برای کاربران بارگذاری می‌شوند. این موضوع  برای کاربرانی که جستجو را با موبایل انجام می‌دهند نیز اهمیت دارد. زیرا گوگل اعلام کرده است که به‌روزرسانی سرعت جستجو در موبایل، سرعت بارگذاری را به یک فاکتور رتبه‌بندی برای جستجوهای موبایلی نیز تبدیل کرده است.

تعامل کاربر

موتورهای جستجو به کاربران کمک می‌کنند تا تعیین کنند کدام صفحات را باید در رتبه‌بندی جستجو تبلیغ کنند. آن‌ها نحوه تعامل کاربران با نتایج را در نظر می‌گیرند تا تعیین کنند کدام صفحات برای جستجوگران بهتر و مفیدتر هستند. گوگل این کار را از طریق ابزار هوش مصنوعی به نام RankBrain انجام می‌دهد. پس از مواردی که برای یک سایت رپورتاژ آگهی مهم می‌باشد میزان تعامل سایت با کاربر می‌باشد. عوامل تعامل کاربر عبارت‌اند از:

  • نرخ کلیک (CTR): درصدی از افرادی که روی یک نتیجه موتور جستجو کلیک می‌کنند.
  • زمان حضور در سایت: مدت زمانی است که شخصی پس از یافتن صفحه از طریق جستجو، در آن صرف می‌کند.
  • نرخ پرش: درصد افرادی که پس از مشاهده تنها یک صفحه از سایتی که از طریق جستجو پیدا می‌کنند، سریع آن را ترک می‌کنند.

بنابراین رعایت موارد بالا شما را در انتخاب بهترین سایت جهت رپورتاژ آگهی کمک می‌کند.

چه سایت هایی را برای رپورتاژ خبری انتخاب کنیم؟

رپورتاژ خبری در واقع یکی از پرکاربردترین نحوه تبلیغات در وب‌سایت‌ها می‌باشد که در بهینه‌سازی سایت نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند. پس اگر به دنبال ارتقای سئوی سایت خود هستید از رپورتاژ خبری برای این‌کار استفاده کنید. پس اگر سایتی نوپا دارید و می‌خواهید تعداد بازدید و نرخ کلیک خود را بالا ببرید، استفاده از رپورتاژ خبری برای شما بسیار مناسب می‌باشد.

اگر شما قصد دارید برای دیده شدن محصول یا آگهی خود از سایت رپورتاژ آگهی استفاده کنید، بهتر است سایتی را انتخاب کنید که فاکتورهای سئوی قابل قبولی را ارائه می‎‌دهد. پیش‌تر به این فاکتورها پرداختیم.

معرفی خدمات پلتفرم انتشار رپورتاژ تسمینو

همان‌طور که گفته شد استفاده از سایت رپورتاژ آگهی امروزه از محبوبیت ویژه‌ای بین کاربران برخوردار است. بنابراین پلتفرم انتشار رپورتاژ تسمینو نیز طرفداران زیادی دارد. زیرا خدمات فراوانی را به مخاطبان ارائه می‌دهد که عبارت‌اند از:

  • پشتیبانی قوی: می‌دانید که کارهای تبلیغاتی با ایجاد سوالاتی همراه است، شرکت تسمینو با برخورداری از متخصصان مجرب و کارشناسان خبره به این سوالات با صبر و حوصله پاسخ می‌دهند و مشکلات کاربران را حل می‌نمایند.
  • خرید بک لینک: از مهم‌ترین اقداماتی که این پلتفرم تبلیغاتی ارائه می‌دهد، امکان سفارش بک لینک می‌باشد. این پلتفرم تلاش می‌کند تا یک بک لینک اصولی در سایت‌های معتبر بسازد و باعث بهتر دیده شدن محتوای شما شده که این کار باعث بهتر شدن رتبه شما در گوگل نیز می‌شود.
  • مشاوره تخصصی: برند شما با ثبت سفارش در این پلتفرم  می‌تواند به عنوان یک برند محبوب در بین مردم تبدیل شود. زیرا پلتفرم تبلیغاتی تسمینو قبل از ثبت سفارش، شما را در انتخاب متن، مقاله و به‌طور کلی برای داشتن یک محتوای جذاب و یک تبلیغ منحصر به فرد راهنمایی می‌کند.
  • پنل هوشمند کاربری: با طراحی ساده این پلتفرم شما به راحتی می‌توانید در پنل کاربری خود سفارش خود را ثبت کنید.
  • قیمت مناسب: این پلتفرم تبلیغ رپورتاژی شما را با بهترین قیمت در سایت رپورتاژ آگهی مورد نظر شما قرار می‌دهد. پس با خیال راحت تبلیغات خود را به پلتفرم تسمینو بسپارید.

نحوه انتخاب بهترین سایت جهت رپورتاژ آگهی

در این مقاله به‌طور کلی به موضوع انتخاب بهترین سایت برای انتشار رپورتاژ آگهی پرداختیم و ویژگی سایت رپورتاژ آگهی مناسب برای تبلیغات خبری را با یکدیگر بررسی کردیم. همان‌طور که گفته شد بهتر است سایتی را انتخاب کنید که مهم‌ترین فاکتورها از جمله تعداد بازدید بالا و نرخ کلیک مناسب را دارا باشد تا با موفقیت کسب و کار خود مواجه شوید.

دکمه بازگشت به بالا