اقتصادی

تشدید برخورد با تخلفات کرونایی در پروازها

در شرایطی که عکس و فیلم از برخی تخلفات شرکت های هواپیمایی مربوط به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای مجازی منتشر می شود ، رئیس سازمان هواپیمایی اعلام کرد که دستور تقویت نظارت و همکاری با متخلفان کرونا را صادر کرده است.

به گزارش ترندونی ، به نظر می رسد که مردم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تا مدتی نسبت به پروتکل های سلامت حساسیت بیشتری نشان می دهند و شرکت های هواپیمایی و شرکت های هواپیمایی غیرطبیعی تصاویر و فیلم ها را در فضای مجازی به اشتراک می گذارند. یکی از آخرین فیلم های منتشر شده در پرواز کیش – مشهد ، ایران ایرتور است که برخی از مسافران آن را به صورت آنلاین منتشر کرده اند و این کلیپ نشان می دهد که این شرکت هواپیمایی فاصله اجتماعی را حفظ نکرده است.

مصاحبه با ترندونی ، رئیس اداره هواپیمایی کشوری تورایا دهقان زنگنه در مصاحبه با ترندونی ، وی در مورد عدم انطباق با این پروتکل ها و اقدامات نظارتی که توسط سازمان هواپیمایی کشوری انجام شده گفت: عملیات هواپیمایی ، ما دستورالعمل های لازم را صادر کردیم.

وی افزود: اگر در گذشته حدود 10 پرواز به طور تصادفی انتخاب و كنترل شده بود ، من دستور دادم این مشاهدات به سه برابر افزایش یابد و حداقل 30 پرواز روزانه از نزدیك نظارت شود.

رئیس اداره هواپیمایی کشوری ادامه داد: “شکی نیست که برخی از شرکت های هواپیمایی مرتکب تخلف می شوند ، اما ما ابتدا نظارت خود را افزایش داده و هشدار می دهیم ، و در مراحل بعدی خط هوایی مورد نظر فراخوان خواهد شد.” و موارد دیگر جنایات جدی علیه مجرمان

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا