اقتصادی

اخطار به “ماهان” درخصوص تخلف پرواز کرمان-تهران

شب گذشته مسافران پرواز هواپیمایی ماهان در پروازهای کرمان – تهران نسبت به عدم رعایت فاصله اجتماعی و 100٪ ظرفیت کامل هواپیما اعتراض کردند و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به این شرکت هواپیمایی هشدار داد تا با این تخلف آشکار مقابله کند.

به گزارش ترندونی ، تصمیم گرفته شده است تا از ابتدای آبان ماه محدودیت 60 درصدی پروازهای داخلی رعایت شود تا حد امکان از گسترش پروتکل های بهداشتی جلوگیری شود ، اما این روزها برخی ایرلاین ها با سهل انگاری این پروتکل های بهداشتی را دنبال می کنند. آنها تخلف کردند ، اما البته در فواصل مختلف با آنها برخورد شد.

اما شب گذشته ، شرکت هواپیمایی ماهان بدون در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و بدون اطلاع مسافران ، 100 درصد پرواز کرمان-تهران خود را پر کرد که در نهایت حاشیه های زیادی به آن داده شد.

توراجا دهقانی زنگنه ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به ترندونی گفت: البته عدم رعایت این پروتکل ها تخلف آشکاری است که با آن برخورد خواهد شد و به ماهان در این باره اخطار داده شده است.

وی علت این امر را یافتن مشکل یافتن هواپیمای مسافربری دیگر ماهان عنوان کرد و افزود که شرکت هواپیمایی ماهان نیز از مقامات استان کرمان خواسته است توضیحات لازم را در این مورد ارائه دهند و شرکت هواپیمایی باید مسئول شرایط باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا