عمومی

راه‌پیمایی ۲۲ بهمن در خراسان شمالی به صورت خودرویی برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، احمد برادران ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی دهه فجرای خراسان شمالی در شهادت استاندار اظهار داشت: و برای حل این مسئله.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی در حوزه گفتمان مسئول هستند و می توانند نقش مهمی در بیان مبانی اسلامی داشته باشند ، ادامه داد:

وی در مورد محدودیت های اعمال شده پس از شیوع کرونا اظهار داشت: در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، راهپیمایی 22 بهمن به عنوان رژه خودرو با همکاری ستاد مرکزی کرونا برگزار می شود.

برادران گفتند: دشمنان سال رهبر آنها در تلاشند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را بی تأثیر جلوه دهند ، بنابراین مقامات وظیفه اصلی در شناخت دستاوردهای مختلف سیستم را بر عهده دارند که باید آنها را به خوبی اجرا کنند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تخریب مدارس گل آجری ، جشن تأمین گاز در روستاهای دارای بیش از 20 خانوار در استان را نمونه ای از دستاوردها و انقلاب این سیستم در سال جاری خواند. و طبق پروتکل بهداشتی انجام می شود.

وی در پایان گفت: شبکه های مجازی همچنین می توانند شانس خوبی برای ارائه دستاوردهای انقلاب در این روزها و در شرایط ویروس کرونا داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا