ورزش و تندرستی

استقبال گسترده رسانه ها از بازی پرسپولیس و النصر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مصاف دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان با پوشش گسترده رسانه‌ای همراه خواهد بود. درخواست‌های بسیار زیادی از سوی رسانه‌های نوشتاری، شنیداری و دیداری برای حضور نمایندگان‌شان در این بازی ارائه شد و برای بیش از ۲۵۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی از مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، شبکه‌های تلویزیونی به ویژه صدا و سیما و پلتفرم‌های پر مخاطب، مجوز(ID کارت) صادر شده است تا برای این مسابقه در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه سه شنبه ۲۸ شهریور در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

تخلف باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا با جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت یک جلسه این باشگاه از حضور هوادارانش روبرو شد تا هیچ هواداری در ایران شانس تماشای بازی ستاره‌هایی مثل رونالدو، مانه و… را از نزدیک نداشته باشد.

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا