ورزش و تندرستی

۱۴ برد، ۵ تساوی و ۱۳ شکست شطرنجبازان در دور سوم و چهارم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین از هانگژو، شطرنج‌بازان ایران امروز سه شنبه و در روز دوم باز های پاراآسیایی، دیدارهای خود در دورهای سوم و چهارم را برگزار کردند. ۱۴ برد، ۵ تساوی و ۱۳ شکست نتجه عملکرد نمایندگان ایران در این دو دور بود.

در کلاس PI و در دور سوم فاطمه بیات مقابل نماینده چین پیروز شد، اما در دور چهارم به حریف هندی باخت.

در کلاس VI-B۱ و دور سوم محمدرضا علیزاده به علیرضا قورچی بیگی باخت و هادی مشیرآبادی برابر حریفی از مغولستان به برتری دست یافت. در دور چهارم نیز علیرضا قورچی بیگی مقابل نماینده ویتنام به تساوی رسید و هادی مشیرآبادی به همراه محمدرضا علیزاده به حریفانی از ازبکستان و ویتنام باختند.

در کلاس VI-B۲/B۳ و در دور سوم امیر ربی خوراسگانی مقابل نماینده ترکمنستان به تساوی رسید و مجید باقری به همراه حمزه مصلح رشت آبادی به حریفانی از فیلیپین باختند.

در دور چهارم نیز امیر ربی خوراسگانی از سد نماینده هند گذشت و مجید باقری به همراه حمزه مصلح با همین نتیجه برد را مقابل نمایندگان چین و مغولستان کسب کردند.

در کلاس PI مردان و در دور سوم، امیر کچیان حریفی از تایلند را شکست داد، مجید کاظمیان مقابل شطرنج باز قزاقستانی به تساوی رسید و امید ذاکری به نماینده مغولستان باخت. همچنین در دور چهارم امیر کچیان مقابل نماینده قزاقستان مساوی کرد، ابوالفضل کاظمیان و امید ذاکری مقابل حریفانی از قرقیزستان و بنگلادش پیروز شدند.

در کلاس VI-B۱و در دور سوم، ملیحه صفایی حریف اهل ویتنام را مغلوب کرد، سمیرا آقایی نماینده اندونزی را از پیش‌رو برداشت و لیلا زارع زاده برابر نماینده هند به تساوی بسنده کرد. همچنین در دور چهارم ملیحه صفایی و لیلا زارع زاده از سد نمایندگان اندونزی و هند گذشتند و سمیرا آقایی به حریفی از ویتنام باخت.

در کلاس VI-B۲/B۳ و در دور سوم، عاطفه نقوی نماینده اندونزی را شکست داد، فاطمه رحیمی به همراه مریم رحیم زاده به شطرنج بازانی از اندونزی باختند. در دور چهارم نیز عاطفه نقوی، مریم رحیم زاده و فاطمه حریفی به ترتیب مقابل نمایندگان اندونزی، ویتنام و ویتنام شکست خوردند.

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا