عمومی

گوچی به شناسنامه‌اش نگاه کرده؟

آیا گوچی به سند هویت خود نگاه کرده است؟

در هر صورت ، اگر قوچان نژاد مشتری در ایران دارد ، خوب است دوستانش به این نکته اشاره کنند که او قدرت نشستن روی نیمکت و آمدن برای مرتب کردن آن را ندارد. وقتی بازیکنی مثل او در یک سیستم سیستماتیک اروپایی در برابر چنین کادر فنی قیام کند ، اگر در ایران نگه داشته شود احتمالاً سرمربی را کتک می زند!

به گزارش ترندونی ، این روزنامه همشهری وی نوشت: “رضا قوچان نژاد ، در پایان فصل لیگ هلند ، به سرمربی زووله اعتبار داده شد و هر آنچه را از لب او بیرون آمد خطاب به آقای Kanterman خطاب کرد. ما به ندرت چنین مصاحبه هایی را در اروپا می بینیم ، اما چون رضا بازی نکرد ، چنان ناراحت شد که دیگر نمی توانست خودش را کنترل کند. گوچی گفت: “این مزخرف است که مردم بگویند من می توانم به عنوان بازیکن پشتیبان عملکرد بهتری داشته باشم.” خوب ، البته ، مردم زیاد حرف نمی زنند. فصل گذشته ، گوچی دو بار به عنوان بازیکن ذخیره ظاهر شد: او یک بار 3 گل و یک بار 4 گل به ثمر رساند. با این حال ، او کمتر از یک بازیکن ثابت موثر بود. پس از این مصاحبه طوفانی ، سرمربی تیم هلندی مودبانه و با احترام به گوجی پاسخ داد و نسبت به سن بالا هشدار داد و اظهار داشت که اگر این مهاجم ایرانی مرتب نشده بود شکل بازی تیم بهتر بود.

در هر صورت ، اگر قوچان نژاد در ایران مشتری هم دارد ، خوب است دوستانش توجه کنند ، او قدرت ندارد روی نیمکت بنشیند و بیاید آن را مرتب کند. وقتی بازیکنی مثل او در یک سیستم سیستماتیک اروپا به این شکل علیه کادر فنی شورش می کند ، اگر او را در ایران نگه دارند ، به احتمال زیاد سرمربی را می زند! جالب اینجاست که رضا در نیمکت نشینی تیم ملی هم مشکل داشت ، بنابراین خداحافظی کرد. البته منطقی نبود که گوچی یک دقیقه در جام جهانی روسیه بازی نکند اما به هر حال آن اعلام بازنشستگی با عصبانیت نشان داد که قوچان نژاد انتظارات غیرمعمولی دارد. از این گذشته ، او جوان نیست و به خصوص اکنون ، در سن 34 سالگی ، باید به مربیان حق داده شود که تعداد کمتری از این بازیکن را به عنوان مهره ثابت و 90 دقیقه حساب کنند. بحث حضور رضا در لیگ ایران سالهاست که مورد بحث است و او هرگز آن را انکار نکرده است. حالا با توجه به شرایط ممکن است مشتری زیادی در اروپا نداشته باشد و سرانجام راهی ایران شود. اگر این اتفاق بیفتد ، امیدواریم گوچی کارت شناسایی خود را بیاورد و هر از چندگاهی به آن نگاه کند. “سپس ما فقط متوجه آن شدیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا