برون مرزی

گانتس: برای حمله به ایران آماده باشید/ نظامیان صهیونیست: نمی‌توانیم

نیویورک تایمز در روزنامه سعودی الشرق الاوسط گزارش داد: بسیاری از مقامات نظامی و کارشناسان اسرائیلی تاکید می کنند که اسرائیل هیچ شانسی برای حمله به ایران که بتواند برنامه هسته ای ایران را نابود کند یا حتی نابود کند، ندارد. “برای شروع کار.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی منابع و قدرت لازم برای حمله به سایت های هسته ای ایران را ندارد.

ریلیک شفر، ژنرال بازنشسته نیروی هوایی اسرائیل در سال 1981، گفت: «حمله به تأسیسات هسته ای در ایران که آسیب جدی به آن وارد کند، اگر نگوییم غیرممکن، بسیار دشوار است». خلبان حملات به عراق

وی گفت: «بمب‌های اسرائیل قادر به نفوذ و تخریب تأسیسات هسته‌ای عمیق ایران نیستند». – نیروی هوایی اسرائیل دارای هواپیماهای به اندازه کافی بزرگ برای حمل بمب هایی است که می توانند به قلعه ها و سنگرها نفوذ کنند. موشک ها باید مورد حمله قرار گیرند – این روند می تواند روزها یا حتی هفته ها طول بکشد.

یک مقام ارشد امنیتی اسرائیل که خواست نامش فاش نشود، گفت: ما حداقل به دو سال زمان نیاز داریم تا برای این حمله آماده شویم تا به تاسیسات هسته ای ایران آسیب برسانیم.

یکی دیگر از مقامات فعلی رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد که اسرائیل در حال حاضر نمی تواند آسیب قابل توجهی به تاسیسات هسته ای زیرزمینی ایران در منطقه نطنز و فردو وارد کند.

وی افزود: «چنین حمله ای با کمبود هواپیماهای سوخت رسان تشدید می شود». توانایی سوخت گیری برای مهاجمی که ممکن است مجبور شود بیش از 2000 مایل به این سو و آن سو سفر کند و از آسمان کشورهای عربی که نمی خواهند پمپ بنزینی برای اسرائیل باشد عبور کند بسیار مهم است.

رژیم صهیونیستی ساخت 8 فروند هواپیمای سوخت‌گیری جدید KC-46 را به ارزش 2.4 میلیارد دلار به شرکت بوئینگ واگذار کرد.

عاموس یادلین، ژنرال سابق نیروی هوایی اسرائیل می گوید که نیروی هوایی آمریکا می تواند به تاسیسات هسته ای ایران حمله کند، اما آمریکایی ها چنین اراده ای ندارند.

ارتش رژیم صهیونیستی از صحبت درباره خطوط قرمزی که ایران باید برای توجیه حمله نظامی علیه خود عبور کند، خودداری کرده است.

23311

دکمه بازگشت به بالا