ورزش و تندرستی

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته: در حقم بی‌انصافی شده است

داوود علیپوریان که به اردوی تیم ملی دعوت نشد، گفت: واقعاً نمی دانم چرا به تیم ملی دعوت نشدم، در حق من بی انصافی شد.

کاپیتان تیم ملی والیبال مردان در گفت وگو با ترندونی، گفت: سال گذشته با هماهنگی کادر فنی 4 اردوی برنامه ریزی شده، پس از 20 سال تنها در یک اردو حضور داشتم تا استراحت کنم. فعالیت والیبال”. البته طبق برنامه و با مشورت کادر فنی باید در سال جدید این تیم را در بازی های پاراآسیایی چین و جام جهانی همراهی می کردم اما متوجه شدم به اردو دعوت نشده ام.

وی گفت: واقعا دلیل دعوت نشدنم به تیم ملی بعد از 20 سال کار حرفه ای را نمی دانم و دوست ندارم در این مورد با کسی صحبت کنم.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: این اردو 4 ماه به طول انجامید و اگر بازیکنانی بودند که اصلا در اردو نبودند اما حقوق می گرفتند، فقط یک ماه حقوق می گرفتم که قطعا اوج بود. برای گناهی که پیش من است.»

علیپوریان با بیان اینکه هدفم کمک به تیم ملی است، گفت: غیبت من در اردوها با هماهنگی رئیس انجمن و سرمربی تیم ملی والیبال انجام شد و به آنها گفتم که بعد از ساعت 20 باید استراحت کنم. سالها فعالیت کردند و آنها موافقت کردند: «این چه داستانی است، نمی دانم.

وی در پایان مدعی شد که با او بی انصافی شده است: “اگر افسران والیبال نشسته صادق بودند با من اینطور برخورد نمی شد، می خواهم بدانم چرا از تیم کنار گذاشته شدم.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا