سلامت و دانشکسب و کار ایرانی برتر

ژل تاخیری بهتر است یا اسپری؟

انزال خشن در حین رابطه جنسی و عدم لذت جنسی مشکلی است که بسیاری از مردان در جامعه امروزی با آن مواجه هستند. راه های زیادی برای حل این مشکل وجود دارد. برخی از افراد برای طولانی شدن رابطه جنسی از قرص های مختلفی استفاده می کنند، اما راه حل خوبی وجود دارد. از جمله این اقدامات می توان به استفاده از کاندوم، لگ ژل و اسپری اشاره کرد. برای دانستن تفاوت ژل تاخیری و اسپری و نحوه استفاده از هر دو، با این مقاله همراه باشید.

تفاوت ژل تاخیری و اسپری

مشکلات مالی و شرایط زندگی باعث اختلالات عصبی بسیاری شد. این مشکل بر جنبه های مختلف زندگی افراد تاثیر می گذارد. یکی از این اثرات کاهش مدت زمان رابطه جنسی و انزال زودرس است. این مشکل در دراز مدت باعث افزایش مشکلات زناشویی و افزایش نارضایتی می شود. راه های مختلفی برای جلوگیری از انزال زودرس وجود دارد که یکی از آنها استفاده از ژل یا اسپری تاخیری است. علاوه بر ژل تاخیری می توانید از قرص تاخیری آمریکایی هم استفاده کنید. اما تفاوت ژل و اسپری چیست؟

تاخیر در تشکیل تفاوت بین ژل و اسپری است

ساختار ژل و اسپری متفاوت است و به همین دلیل مزایا و معایب آنها متفاوت است.

تاخیر انداختن

حاوی مقادیر زیادی ازنال تاخیری همراه با مقدار هوا و الکل است. هنگام استفاده از این دستگاه به دلیل وجود مقدار زیادی لیدوکائین، سردی در آلت تناسلی احساس می شود.

این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که وجود لیدوکائین در بی حسی عصبی موثر است. این وضعیت زمان انزال را بیشتر می کند.

حبس با تاخیر

ژل های تاخیری دارای مقادیر کمتری لیدوکائین نسبت به اسپری های تاخیری هستند. این دستگاه دارای 2-3 درصد لیدوکائین است. در مقایسه با اسپری، سوزن سوزن شدن کمتری ایجاد می شود. بنابراین تفاوت در ساختار ژل تاخیری و اسپری در نهایت منجر به تفاوت در مدت اثر این دو ماده می شود.

تفاوت بین ژل تاخیری و اسپری در کاربرد آن است

در نگاه اول استفاده از ژل و اسپری باعث افزایش مدت زمان مقاربت می شود، اما نکته مهم در این مورد تفاوت استفاده از ژل تاخیری و اسپری در هنگام استفاده است. در واقع اسپری تاخیری بیشتر برای افراد فعال از نظر جنسی مناسب است و به دلیل محتوای لیدوکائین بالا، زمان انزال آنها بسیار کمتر از افراد عادی است. برای کسانی که خواهان رابطه جنسی طولانی و انزال طولانی تر هستند، استفاده از ژل تاخیری توصیه می شود. نکته دیگر زمان استفاده از اسپری است. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

محل استفاده

محل استفاده از ژل تاخیری با اسپری متفاوت است. برای اسپری تاخیری بهترین محل استفاده زیر پوست ختنه گاه است در حالی که برای ژل تاخیری جای خاصی وجود ندارد و در هر جایی قابل استفاده است. بهتر است ژل را در تمام آلت پخش کنید. در مورد سمپاشی نیز مراقب باشید که به بیضه ها یا مجاری ادراری ضربه نزنید.

شستشو با دست راحت تر از ژل آبکشی است.

تفاوت در عوارض جانبی ژل ها و اسپری های تاخیری

ژل های تاخیری نیز مانند اسپری دارای معایبی هستند که مهمترین عیب این دو دستگاه قابلیت اطمینان است. در واقع پس از مدتی استفاده از این دستگاه، برای هر جنسی نیاز به استفاده از ژل تاخیری یا اسپری است. مشکل بعدی ناشی از استفاده از این ابزار طولانی شدن زمان انزال است. این محصولات برای افزایش طول عمر جنسی ساخته می شوند، اما در برخی موارد به دلیل دوز بالا و اشتباه یا مشکلات دیگر، مدت زمان رابطه جنسی بسیار طولانی می شود و این باعث خستگی و عدم احساس شادی شریک می شود.

زندان دیر

فاز تاخیر بسیار حساس است و این موقعیت مشکلات زیادی را برای برخی از مشتریان به همراه داشته است. مشکل اصلی استفاده از ژل تاخیری تداوم حساسیت برخی از خانم ها است. بافت تناسلی زنان بسیار حساس است و مصرف این داروها می تواند باعث آسیب و حساسیت در برخی از زنان شود. در برخی از زنان، این امر منجر به عفونت های تناسلی و حتی عفونت های رحمی می شود.

سمپاشی با تاخیر انجام می شود

استفاده دیرهنگام از اسپری به دلیل داشتن لیدوکائین بالا می تواند باعث ایجاد حساسیت، تورم و خارش و حتی کهیر در محل مصرف شود. گیجی، ضعف و فشار خون پایین از دیگر عوارض اسپری تاخیری است. استفاده از اسپری ها برای تماس معمولی توصیه نمی شود.

تغییرات در سرعت ضربه

کرم تاخیری و اسپری های تاخیری سرعت موثر متفاوتی دارند. مدت زمان استفاده از ژل 20-25 دقیقه قبل از نفوذ است اما در اسپری این مدت حدود 10-15 دقیقه قبل از نفوذ می باشد. دلیل این تفاوت میزان متفاوت لیدوکائین در این دو ماده است. ماندگاری اسپری تاخیری بسیار بیشتر از ژل تاخیری است برای تهیه ژل تاخیری می توانید به فروشگاه زوجیم مراجعه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا