سلامت و دانشکسب و کار ایرانی برتر

چگونه برای دور چشم سرم لیفت بزنم؟

با بالا رفتن سن اهمیت محافظت از پوست اطراف چشم، به منظور جلوگیری از ایجاد چین و چروک در اطراف آن بسیار احساس می‌شود. از این رو استفاده‌ی محصولاتی مانند سرم دور چشم که به این منظور طراحی شده‌اند، در بین خانم‌های بالای ۲۵ نیز افزایش پیدا می‌کند. شاید برای شما سؤال باشد که سرم لیفت گاتیو و نحوه استفاده آن چگونه است؟ بهتر است بدانید این محصول برای محافظت از پوست مناسب است. اما اگر می‌خواهید درباره سرم اطلاعات کامل‌تری داشته باشید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

سرم دور چشم چیست؟

یکی از مهم‌ترین نقاطی که مردم معمولاً به آن توجه نمی‌کنند پوست دور چشم است که حدود ۸۰ درصد مردم نسبت به آن بی‌توجه هستند و نمی‌دانند محصولی تحت عنوان سرم دور چشم وجود دارد و می‌شود با استفاده از آن از چروک دور چشم و خطوط پنجه کلاغی جلوگیری به عمل آورد.

یکی از گزینه‌هایی که تأثیر زیادی در بروز چین‌وچروک‌های پوستی دارند، آفتاب و آلودگی‌های محیطی است. این عوامل تأثیر زیادی بر پوست نازک اطراف چشم‌ها می‌گذارند؛ بنابراین، استفاده از یک ماده یا محصولی که تأثیرات مخرب را کاهش دهد و از پوست زیر چشم مراقبت بیشتری به عمل آورد امری مهم بوده که قابل حذف شدن نیست.

همه انسان‌ها هاله‌ای از سیاهی و گودی را زیر چشم‌های‌ خود دارند. این هاله‌ها بر اثر برخی عوامل بر روی صورت بیشتر شده و گاهی با استفاده از برخی محصولات مراقبتی، مانند سرم دور چشم بهبود پیدا خواهند کرد. شاید برایتان این سؤال ایجاد شود که سرم دور چشم چیست ؟

سرم دور چشم که فراورده‌ای برای محافظت و جوان‌سازی پوست اطراف چشم است، نسبت به کرم دور چشم بافتی سبک‌تر دارد. سرم دور چشم به‌صورت اختصاصی برای رطوبت‌رسانی و ویتامینه کردن ناحیه اطراف چشم‌ها در نظر گرفته شده است و به همین دلیل است که در مقایسه با سایر محصولات مراقبتی حجم کمتری داشته و نسبت به حجمی که دارد قیمت بالایی دارد.

شما با استفاده از یک سرم دور چشم خوب می‌توانید از تمامی مشکلاتی که پوست اطراف چشمتان را تهدید می‌کند، جلوگیری کرده و اجازه ندهید که پوستتان آسیب بیشتری ببیند.

سرم‌های چشم قادر به نفوذ در بالاترین لایه پوست می‌باشند؛ زیرا این سرم‌ها وزن کمی دارند و سریع جذب پوست می‌شوند، همچنین زیرساز خوبی برای آرایش نیز هستند. کرم ترمیم کننده جای جوش یکی از محصولات پوستی است که موجب ترمیم بافت پوست شده و از آن به منظور کاهش یا رفع جای جوش، بخیه، زخم، سوختگی، لک های پوستی، خشکی، آفتاب سوختگی و … استفاده می شود.

رعایت برخی نکات در نحوه استفاده از سرم دور چشم بسیار مهم است، بنابراین بهتر است برای استفاده از سرم دور چشم به‌صورت زیر عمل کنید:

  1. از آنجایی که پوست دور چشم بسیار حساس است برای استفاده از سرم‌های دور چشم باید بسیار آرام‌تر عمل کنید، پس برای شروع بهتر است که سرم دور چشم را به‌صورت نقطه‌ای بر روی انگشت‌های دستتان بزنید.
  2. سپس به‌صورت ضربه‌ای همان انگشت را دایره‌وار از سمت خارج چشم به سمت داخل چشم حرکت دهید.
  3. پس از انجام اولین بار نوبت به آن می‌رسد که شما سری بعدی ضربه‌ها را از ابتدا آغاز کرده و برای جذب بهتر همانند ماساژ ضربه بزنید تا سرم را جذب پوست اطراف دور چشمتان کنید.

نکات بیشتر درباره نحوه استفاده از سرم دور چشم

حال که با طریقه مصرف سرم دور چشم و خصوصیات ویژه آن آشنا شدید، بهتر است با برخی نکات تکمیلی که برای خرید و استفاده از سرم دور چشم باید بدانید نیز، آشنا باشید.

نکاتی که برای استفاده از سرم چشم باید در نظر داشته باشید به شرح زیر می‌باشند:

  • بهتر است برای جلوگیری از تحریک چشم هنگام استفاده‌ی این محلول، بیش از حد به چشم‌های خود نزدیک نشوید.
  • سرم دور چشم خود را بعد از تمیزکردن و پاک‌سازی کامل پوست و قبل از استفاده‌ی مرطوب‌کننده یا کرم شب خود استفاده کنید.
  • برای استفاده از کانسیلر، حدود ۹۰ ثانیه صبر کنید و به آن زمان دهید تا کاملاً جذب پوست شود.
  • بهتر است بعد از هر بار شستشو در صورت احساس خشکی و کشیدگی در ناحیه دور چشم، سرم را تمدید کنید.
  • می‌توانید برای تأثیر بیشتر سرم آن را در یخچال نگه‌داری کنید، زیرا خنک بودن سرم به رفع التهاب و پف اطراف چشم کمک می‌کند.
  • برای گرفتن بهترین نتیجه، صبح و شب از سرم دور چشم استفاده کنید.

خواص سرم دور چشم چیست؟

خواص سرم دور چشم بسیار است. برای مثال این محصول جهت رفع ایرادات پوستی دور چشم نظیر تیرگی، کدری، خطوط چین و چروک های عمیق یا سطحی و شفاف سازی پوست ناحیه دور چشم بسیار مناسب است.

از مهم‌ترین خواص سرم دور چشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش خطوط زیر چشم
  • احیا حالت ارتجاعی و کشسانی پوست دور چشم
  • کاهش چروک و خطوط دور چشم
  • افزایش سفتی و تناژ پوست
  • ارتقا سلامت و جوانی پوست
  • کاهش تیرگی زیر چشم
  • آبرسانی به پوست اطراف چشم
  • جوان‌سازی پوست دور چشم
  • کاهش پف زیر چشم

کرم گاتیو رفع تیرگی بیکینی زیر مجموعه کرم روشن کننده بدن گاتیو بیز می باشد. این محصول حاوی ترکیبات احیای مجدد پوست و اکتیوهای ضدلک قوی بوده که تیرگی بیکینی را رفع می نماید. تیرگی نواحی واژن و بیکینی حس جنسی در بین خانم ها کاهش داده و سلامت روحی آنها را به خطر می اندازد. پس بهترین روش جهت پیشگیری از بروز تیرگی مجدد، مصرف مداوم کرم گاتیو روشن کننده است.

ساختار تشکیل دهنده سرم دور چشم

سرم دور چشم، حاوی مواد مفید برای پوست حساس دور چشم است که معمولاً تمامی آنها حاوی ترکیباتی ثابت هستند، این ترکیبات شامل موارد زیر است:

  • رتینول – ویتامینA : رتینول و ویتامین A موجود در سرم چشم با چین و چروک مبارزه کرده و کلاژن سازی می کند، این ماده ها به بازسازی سلول های آسیب دیده بسیار کمک خواهد کرد.
  • هیالورونیک اسید: هیالورونیک در سرم دور چشم به جذب بیشتر رطوبت هوا کمک کرده و در نهایت جوانی پوست شما کمک بسیاری خواهد کرد.
  • نوروپپتید: ماده نوروپپتید عامل اصلی افزایش پروتئین‌های کلاژن ساز است که باعث از بین رفتن و پر شدن خطوط چین‌وچروک‌ها می‌شود.

دیگر موادی که در ترکیبات سرم یا باید به دنبال آن باشید عبارتند از:

  • کافئین: وجود کافئین در سرم دور چشم می‌تواند به گردش خون کمک کند، کافئین یک ماده بسیار مفید در محصولات مراقبت از پوست است. کافئین به کاهش پف و تیرگی زیر چشم و همچنین به تقویت پوست ظریف اطراف چشم کمک می‌کند.
  • روغن آووکادو: این روغن نیز به روشن شدن سیاهی حلقه دور چشم کمک می‌کند. آووکادو دارای ویتامین K است که به روشن شدن تیرگی و بهبود کشش و انعطاف‌پذیری پوست کمک می‌کند. این ماده در اغلب انواع با خاصیت رفع تیرگی نیز موجود هستند.
  • ویتامین E: وجود ویتامین E در کرم‌های دور چشم معمولاً برای کاهش خطوط ریز و چین‌وچروک و جلوگیری از بروز آنها بسیار مناسب است.

 

دکمه بازگشت به بالا