ورزش و تندرستی

چه شد که یک سوال درباره “خوبان عالم”دست راست عزیزی خادم را برآشفت؟

فیلم مهرعلی منتشر شد، مردی که گفته می شود در سایه است و کارهای زیادی را برای فدراسیون فوتبال انجام می دهد. عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال خادمای عزیز!
تعجبی نداشت که مهرعلی بعد از سوال از چه بیان و لحنی عصبی شده بود!
مهرعلی ابتدا از خبرنگاری که از او در مورد رابطه فدراسیون با رئیس سابق خوبان علم پرسیده بود، پاسخ داد: «شما خبرنگار هستید؟ بذار کارتتو ببینم جوابی براش ندارم چی بگه بگو مرد خوب دنیا کیه یا چیه بگو من میشناسمش یا نه بگو باهاش ​​ارتباط دارم یا نه؟ یک بچه، یکی از آنها، به طور تصادفی نامش، گفت: “چه پسر خوبی!” جبهه او را خراب کنید.

آقای مهرعلی خبرنگاری است که ساعت ها منتظر می ماند تا جلسه تمام شود و برای روشنگری افکار عمومی گزارش تهیه می کند یا مصاحبه می کند. فدراسیون ها و باشگاه ها منتظرند. او واقعاً یک خبرنگار است و مورد احترام است. خبرنگاران از شما سوال بدی نپرسیدند، زیرا شما بسیار ناراحت بودید. آنها اهل مکتب نویسندگی و ادبی هستند و می دانند افتخار چیست. آقای نایب رئیس اول و عضو هیئت مدیره؛ این فوتبال است در اینجا با گاز، درایو، کلاچ و ترمز مواجه نمی شوید. میلیون ها هوادار فوتبال در حساب شما وجود دارد و آنها توسط روزنامه نگاران نمایندگی می شوند. در دور اول فرمان را بچرخانید و تخت گاز را به سمتی که به آن تعلق داشتید برگردانید. همه ما خبرنگاران رسانه در قلب آن قرار داریم.

251 251

دکمه بازگشت به بالا