اقتصادی

چطور می توان ماینرهای غیرمجاز را شناسایی کرد؟

رئیس هیئت مدیره سندیکا صنعت برق معتقد است که وزارت نیرو می تواند با کنترل مصرف در مناطق مختلف ، معدنچیان غیرقانونی را شناسایی کند و هیچ مانعی در این زمینه وجود ندارد.

در مصاحبه با ترندونی علی بخشی ، نحوه تشخیص ارز رمزنگاری شده غیرقانونی و تصمیم برای نجات صنعت برق از شرایط فعلی ، گفت: “بدون شک ، تصمیم به شناسایی معدنچیان غیرقانونی گرفته شده است ، با توجه به اینکه مصرف در هر مکان است. ، وزارت نیرو. این می تواند میزان مصرف را در بخشهای تجاری و داخلی اندازه گیری کند ، و همچنین می تواند هر نقطه ای را که مصرف در آن حد مرز تلقی می شود ، شناسایی کند.

مشکل اصلی اقتصاد بد صنعت برق است

وی با تأکید بر اینکه دلیل جمع آوری مراکز استخراج ارزهای رمزپایه زیاد نیست ، تصریح کرد: مشکل صنعت برق اقتصاد غلط و عدم سرمایه گذاری در بخش تولید به ویژه در بخش شبکه است و این موضوع اشتراکات مشترکی ندارد. برق مشکلاتی دارد ، بنابراین این مسئله مانع از سرمایه گذاری در بخش تولید و در شبکه های انتقال ، توزیع و تجدید شبکه های فرسوده شده است.

رئیس هیئت مدیره سندیکا صنعت برق اضافه کرد: “ما در حال انتقال یک دیوار باریک هستیم که تولید و مصرف آن در روزهای اوج نزدیک به هم باشد و همچنین برای نیروگاه های آبی که به دلیل کمبود باران تعطیل هستند. ، شرایط را بحرانی تر کنید. “در این شرایط ، هر مصرف کننده غیر منتظره می تواند ساختار صنعت برق را برهم بزند.

ارزهای رمزپایه دلیل اصلی اختلال در کار نیستند

بخشی گفت: “اشتباه است كه بگوییم ارزهای رمزپایه علت نشت برق است و نمی توان گفت كه فقط این قسمت علت گرفتگی است و در واقع عامل این است كه همیشه وجود دارد.” ما در حال حرکت هستیم. به لبه دیوار و ورود مجدد به شبکه ، شبکه مختل می شود.

وی با ذکر دلیل عدم ساماندهی مزارع گفت: “اگر وزارت نیرو و دولت این مزارع را برای ساماندهی آنها ایجاد کنند ، به جای اینکه اکنون آنها را بعنوان مصرف کننده ای ببینیم که بعضاً به طور غیرقانونی از آنها استفاده می کنند ، می توانیم آنها را ساماندهی کنیم:” برای سرمایه گذاری در برق در یک زمان دیگر ، مصرف مورد نیاز.

ما مجبور شدیم ارز رمزنگاری شده را سازماندهی کنیم

رئیس سندیکای صنعت برق گفت: “متأسفانه ، این اتفاق نیفتاد و ما به جای اینکه به دنبال مدلی از سازمان مزرعه باشیم ، مقاومت کردیم و به موقع برای علاقمندان به سرمایه گذاری در این بخش راه حلی ارائه ندادیم.” نتیجه این سوال ایجاد مزارع غیرقانونی بود ، وی گفت: “گاهی اوقات می بینیم که برخی از این مزارع برق خود را می گذارند و دوباره راه اندازی می شوند ، که در واقع یک پروژه در حال انجام است.

بخشی ادامه داد: “راه حل این مشکل این بود که اقتصاد صنعت برق ، بازسازی شبکه و مشکلات مشابه تا حد زیادی حل شده بود و از نظر کد ارزی ، اگر مدلی ایجاد می شد ، ما به ذینفعان پیشنهاد می کنیم که آنها نیز درگیر شوند در تولید برق. وضع موجود علیه ما نبود.

وی با تأکید بر اینکه ارزهای رمزپایه نه تنها به عنوان یک بار اضافی در صورت سازماندهی دیده نمی شوند ، بلکه می توانیم از آنها کمک بگیریم و توانستیم با موفقیت قله را بشکنیم ، تصریح کرد: “شاید صنعت برق به فکر این صنعت باشد.

برق برای بخش خصوصی جذاب نیست

این گفتگو کننده گفت: “بخش خصوصی از دولت فاصله نگرفته است ، اما سرمایه گذاری یک کار اقتصادی است و هرکسی که قصد سرمایه گذاری در یک بخش را دارد ، هنگامی که قیمت برق به طور نامعقول پایین باشد ، به پارامترهای اقتصادی آن بخش توجه می کند.” طبیعتاً این امر برای هرگونه سرمایه گذاری در بخش برق جذاب نیست.

بخشی استدلال كرد كه هیچ سرمایه گذار بخش خصوصی علاقه ای به مشاركت در بخش برق ندارد و افزود كه دلیل این امر وجود مشكلات اقتصادی در صنعت برق است و بخش دولتی درصورتی كه اقتصاد غلطی را اداره كند عملاً پولی برای سرمایه گذاری ندارد. . .

چه راه حلی؟

وی در مورد راه حل های موجود برای صرفه جویی در صنعت برق گفت: “یک راه حل برای این مشکل ، تدوین مدل های مالی جدید مانند صادرات ترانزیت برق است که اخیراً توسط دولت در نظر گرفته شده و همچنین استفاده از ظرفیت عملیاتی و اتلاف آن کاهش “می توان راه حل دیگری را در نظر گرفت – مسئله ای که تاکنون چندان موفق نبوده است.

رئیس سندیکا صنعت برق افزود: “وقتی صحبت از تعرفه ها می شود ، این بدان معنا نیست که برق مشترکان گران می شود. مسئله این است که بسیاری از صنایع مصرف کننده مانند آلومینیوم ، فولاد و مس حجم بسیار بالایی دارند. مصرف برق و فروش رایگان. و کالاهای خود را بفروشید. “و برای پرداخت هزینه برق با قیمت واقعی با نرخ جهانی بفروشید.

بخشی گفت: اگر تعرفه صنعت مشترک پرمصرف تنظیم شود و مقدار کامل این رویدادها محقق شود ، مطمئناً روش سرمایه گذاری مطلوب خواهد بود و می توان شاهد پیشرفت های بهتری در صنعت برق باشیم. ما به زودی به یک صادر کننده عمده در صنعت برق تبدیل خواهیم شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا