برون مرزی

چرا پوتین در زمان ترامپ به اوکراین حمله نکرد؟

به گزارش دیلی میل، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا روز جمعه به جان دالی گلف باز آمریکایی گفت که با ولادیمیر پوتین “به خوبی توافق کرده” و روسیه او را زیر نظر دارد زیرا او مسکو را تهدید به بمباران کرده است.اوکراین حمله نکرده است.

ترامپ در گفت‌وگوی تلفنی با این عروسک ضبط‌شده گفت: «همه می‌گویند او در یک کشور هسته‌ای است، انگار از او می‌ترسند». میدونی اون دوست من بود باهاش ​​خوب کنار اومدم. من می گویم، ولادیمیر، اگر این کار را انجام دهی، ما به مسکو حمله خواهیم کرد. ما قصد داریم به مسکو حمله کنیم. و به نظر می رسید که او به من باور می کرد، انگار که پنج و 10 درصد کافی است – این همه چیزی است که لازم است.

شورت به جان دالی گفت: جان! او هرگز این کار را در زمان من انجام نداد، جان، می دانید. همه در مورد آن صحبت کردند و گفتند: «چرا در چهار سال گذشته این کار را نکرده است؟ چون می دانست که نمی تواند.

رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، او را به همین دلیل سر بریده است.

ترامپ گفت: «شی جین پینگ هم مرا اذیت نکرد. بهش گفتم بعدش همین اتفاق میفته می دانید این یک مورد دیگر است. مورد بعدی تایوان خواهد بود.

مرد کوتاه قد ادامه داد: “پس دیگر تراشه های کامپیوتری نخواهی داشت و آنها از روی زمین پاک می شوند.”

تایوان بر صنعت تراشه های نیمه هادی تسلط دارد و 60 درصد از تولید تراشه های جهان را به خود اختصاص داده است. مردم تایوانی شروع به ترس کرده اند که حمله پوتین به اوکراین می تواند حمله چین به این کشور را تحریک کند.

در همین حال، دیلی میل گزارش داد که ترامپ یک شلوار مشکی، یک پیراهن یقه دار سفید و یک کلاه قرمز با شعار انحصاری «بیایید دوباره آمریکا را رشد دهیم» پوشیده و روز جمعه چندین شریک در زمین گلف داشته است. Palm Beach Evening گلف بازی کرد، مشاهده شد.

به گزارش دیلی میل، این روزنامه نگار آخرین بار او را در بازی گلف در کنفرانس کنش محافظه کار سیاسی خود (CPAC) جمعه گذشته قبل از سخنرانی در باشگاهش در وست پالم بیچ دید.

شورت بارها تاکید کرد که ولادیمیر پوتین تحت نظارت او به اوکراین حمله نکرده است.

ترامپ هفته گذشته به CPAC گفت: «من تنها رئیس جمهور قرن بیست و یکم در ایالات متحده هستم که توسط روسیه تحت کنترل مورد حمله قرار نگرفته ام. روسیه در زمان بوش به گرجستان حمله کرد. روسیه در زمان اوباما به کریمه و در زمان بایدن به اوکراین حمله کرده است. من شک ندارم که پوتین پس از دیدن خروج غم انگیز ایالات متحده از افغانستان، متعهد به حمله وحشیانه به اوکراین است.

311311

دکمه بازگشت به بالا