برون مرزیکسب و کار ایرانی برتر

چرا برای تحصیل در کانادا می‌توانم به Blue Sky اعتماد کنم ؟

مزایای تحصیل در کانادا

وقتی تصمیم به ادامه تحصیل در خارج از کشور و مهاجرت تحصیل می‌گیرید، گز‍ینه‌های بسیاری پیش روی شماست. از کشورهای نزدیک و همسایه مانند ترکیه و دبی تا کشورهای اروپایی و دورتر از آن، آمریکا و کانادا. هر کدام از این کشورها، شرایط خاص خودش را برای پذیرش دانشجو، ارائه خدمات به دانشجویان بین المللی و شرایط اقامتی دانشجویان بعد از پایان دوره تحصیلات دارند. از سوی دیگر، از لحاظ کیفیت آموزش، سطح علمی دانشگاه‌ها و اعتبار مدرکی که در پایان این دوره دریافت می‌کنید، متفاوتند.

به همین دلیل، انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مقصد تحصیلی کار آسانی نیست. نیاز به مشاورانی آگاه دارید تا بهترین پیشنهادها را پیش روی شما بگذارند. وقتی با مشاوران بلواسکای صحبت می‌کنید که با سال‌ها تجربه موفق از بهترین‌های این حوزه هستند، یکی از پیشنهادهای پررنگ و قانع کننده این کارشناسان تحصیل در کاناداست. از نظر متخصصان مهاجرت تحصیلی، تحصیل در کانادا مزیت‌های بسیاری دارد که برخی از آنها عبارتند از :

–       کیفیت زندگی: کانادا چه برای شهروندان خود و چه برای دانشجویان خارجی سطح زندگی بالایی فراهم می‌کند و بارها از لحاظ سطح کیفی زندگی رتبه‌ها جهانی به دست آورده است. بر اساس رتبه بندی دانشگاه‌های جهان QS، چهار شهر از 100 شهر برتر دانشجویی جهان در این کشور قرار دارند.

 –       فرصت لذت بردن از زندگی: با تحصیل در کانادا، زندگی شما به تحصیل محدود نمی‌شود و فرصت‌های بسیاری برای لذت بردن از دوران دانشجویی پیش روی شماست. از خط ساحلی سرسبز بریتیش کلمبیا، کوه‌های راکی ​​باشکوه آلبرتا، آسمان بزرگ دشت‌ها، دریاچه‌های بزرگ و کوچک، تپه‌های ناهموار و خط ساحلی جذاب استان‌های اقیانوس اطلس، همگی در این کشور وجود دارند که فرصت طبیعت گردی و سفرهای زیادی را برای شما فراهم می‌کنند.

 –        سیستم آموزشی عالی: و البته کیفیت آموزش که می‌تواند مهم‌ترین دلیل برای انتخاب این کشور باشد. مدرک دانشجویی از یکی از دانشگاه‌های کانادا به عنوان نماد اعتماد و برتری عمل می‌کند و راه شما برای کسب موقعیت‌های شغلی خوب هموار می‌شود.  در رتبه بندی دانشگاه‌های جهان QS در سال 2022، 28 دانشگاه کانادا در میان دانشگاه‌های برتر جای دارند که نسبت به سال‌های گذشته هم رشد محسوسی داشته است.

 –       فرصت‌های پژوهشی فراوان: با تحصیل در کانادا  دانشجویان بین المللی فرصت‌های زیادی برای همکاری با دانشمندان مختلف در زمینه‌های مربوطه خواهند داشت. یکی از مهمترین مزایای سیستم آموزشی کانادا این است که صنعت با دانشگاه‌ها برای ترویج تحقیق و توسعه بیشتر همکاری می‌کند. وقتی صحبت از زیرساخت‌های تحقیقاتی می‌شود، برخی از دانشگاه‌ها مانند دانشگاه تورنتو به عنوان رهبران جهانی در نظر گرفته می‌شوند؛ با این سیاست، دانشجویان با باری از تجربه از دانشگاه فارغ التحصیل می‌شود که آنها را به آدم‌های موفقی در حوزه کار تبدیل می‌کند.

–       هزینه تحصیل در کانادا: از مزایای تحصیل در کانادا برای دانشجویان بین المللی، شهریه مقرون به صرفه در مقایسه با سایر کشورها است. در کنار هزینه تحصیل در کانادا، هزینه زندگی در کانادا هم نسبت به برخی کشورها مناسب‌تر است. یک دانشجو ممکن است نیاز داشته باشد حدود 800 تا 2000 دلار کانادا برای هزینه‌های مربوط به محل اقامت، اوقات فراغت، تغذیه و حمل و نقل و غیره هزینه کند.

 –       امکان کار حین تحصیل: یکی از دلایل اصلی برای تحصیل در کانادا این است که یک دانشجوی بین المللی اجازه دارد 20 ساعت در هفته در طول ترم خود کار کند. دانشجویانی که علاقه مند به کار در محوطه دانشگاه یا کارآموزی در هر شرکتی هستند، نیازی به مجوز کار اضافی ندارند، زیرا مجوز تحصیل دانشجو برای کمک و یافتن شغل پاره وقت در حین تحصیل در کانادا کافی است.

 –       کشوری امن و آرام: بر اساس شاخص صلح جهانی 2021، کانادا به عنوان یکی از امن‌ترین و دهمین کشور صلح آمیز در سراسر جهان رتبه بندی شده است. دانشگاه‌های کانادا هم در همین راستا، برنامه‌ها  و سیاست‌های خاصی جهت تامین امنیت دانشجویان دارند.

 –       خدمات بهداشت و درمان در کانادا: تمامی دانشجویان بین المللی که در کانادا تحصیل می‌کنند باید بیمه درمانی داشته باشند. جهت دریافت خدمات اولیه و پیشگیرانه پزشکی و همچنین مراقبت‌های اورژانسی تحت پوشش سیستم مراقبت‌های بهداشتی در کانادا هستند. برای استفاده از این خدمات باید به عنوان یک دانشجوی بین المللی با ویزای تحصیلی معتبر واجد شرایط دریافت کارت مراقبت‌های بهداشتی باشید.

 اینها تنها برخی از دلایل انتخاب کانادا به عنوان مقصد تحصیلی و تحصیل در کانادا به عنوان سکوی پرش هستند و در حالی که در صحبت با مشاوران و متخصصان بلواسکای به دلایل قانع کننده‌تر و بهتر از هزینه تحصیل در کانادا، کیفیت تحصیل در کانادا، امکانات تحصیل در کانادا و … پی خواهید برد و مطمئن می‌شوید که پیشنهاد این مشاوران از پس سال‌های تجربه است.

چرا بلو اسکای ؟ چرا برای تحصیل در کانادا به بلواسکای اعتماد کنم ؟

شرکت‌های مهاجرتی که می‌توانند خدمات مهاجرت تحصیلی به شما ارائه دهند، کم نیستند اما میزان تخصص و تبحر شرکت برای  مقصد مورد نظر شما مهم است. بنا  به دلایلی که در ادامه بر خواهیم شمرد، بلواسکای یکی از بهترین شرکت‌هایی است که می‌توانید برای پیشبرد پروژه مهاجرت تحصیلی خود به خصوص در مورد کانادا به آن اعتماد کنید.

1-         بلواسکای نماینده انحصاری شرکت Blue Sky International Group کانادا (به شماره ثبت ۰۰۲۷۱۸۱۸۹ در تورنتو) است؛ یعنی بلواسکای یک نماینده کامل در کانادا دارد که روند کاری و پیشرفت پرونده شما را نه فقط از ایران بلکه از کانادا پیگیری می‌کند.

2-         از سوی دیگر شرکت بلواسکای نماینده بسیاری از کالج‌ها و دانشگاه‌های معتبر دنیاست؛ از جمله دانشگاه‌هایی در کشور کانادا. داشتن نمایندگی و ارتباط مستمر و رسمی با دانشگاه یا کالج مربوطه باعث می‌شود احتمال موفقیت پذیرش تحصیلی شما و رسیدن به مقصد نهایی بالاتر رود. شما در سایت بلواسکای به آدرس https://blueskystudy.org/ می‌توانید اعتبارنامه‌های این شرکت و گواهی نامه‌های اعتبار بلواسکای از سوی دانشگاه‌ها و کالج‌های مختلف را ببینید.

3-         در مورد کشورهایی مانند انگلستان و کانادا، اخذ ویزای تحصیلی بعد از دریافت پذیرش تحصیلی یک مرحله مهم و پر استرس است که اغلب شرکت‌ها تعهدی برای آن ندارند اما شرکت بلواسکای در این مرحله هم همراه شما خواهد بود.

4-         خدمات شرکت بلواسکای حتی بعد از دریافت ویزای تحصیلی ادامه خواهد داشت. اگر بعد از اتمام دوره تحصیلی خود قصد ادامه دادن اقامت خود را داشته باشید و بخواهید ویزای تحصیلی خود را به انواع دیگر ویزا مانند ویزای کار و… تغییر دهید، شرکت بلواسکای همچنان کنار شما خواهد بود. از مشاوره انتخاب شغل تا درخواست ویزای مجدد و… می‌توانید از حمایت و خدمات شرکت بلواسکای برخوردار شوید.

5-         شرکت بلواسکای برای دانشجویانی که برای اولین بار است به کانادا سفر می‌کنند و خویشاوندی هم در این کشور ندارند، تسهیلات دیگری شامل ترنسفر فرودگاهی، هماهنگی اقامتگاه و… فراهم می‌کند و با وجود این حمایت‌ها مهاجرت تحصیلی حتی در نخستین روزها و لحظه‌ها هم سخت نخواهد بود چون شما حمایت بلواسکای را در کنار خود و در طول این مسیر خواهید داشت.

دکمه بازگشت به بالا