عمومیکسب و کار ایرانی برتر

پروسه دریافت پاسپورت دومینیکا چقدر طول می‌کشد؟

چرا پاسپورت دومینیکا؟

اطلاعات مهم دریافت پاسپورت دومینیکا

هزینه پاسپورت دومینیکا

برای ۲ راه وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به بودجه و تعداد افراد وابسته خود، یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید.

کمک بلاعوض به دولت دومینیکا

در این روش، شما مبلغ مشخصی را به اهدا می‌کنید و در قبال آن، تابعیت و پاسپورت دومینیکا را دریافت می‌کنید.

 سرمایهگذاری در پروژههای تایید شده دولت 

اقامت دومینیکا دومین روش، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تأیید دولت است که شامل هتل‌ها، اسپاها و ویلاها می‌شود. در این روش باید ۲۲۰ هزار دلار آمریکا را در یکی از این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید برای دریافت درخواست بدهید. احتمالا می‌دانید که در حال حاضر پروژه‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در دومینیکا وجود دارد، اما بهترین انتخاب است. با توجه ‌به اسم‌ و رسم این پروژه می‌توانید از آینده آن مطمئن باشید، سود خوبی از این سرمایه‌گذاری به‌دست آورده و از سهام‌داران برند بزرگ و معتبر هیلتون شوید و در نهایت را به‌‌دست آورید.

کنکاش، نماینده فروش سهام هتل هیلتون دومینیکا در ایران

تنها نماینده فروش سهام هتل هیلتون دومینیکا در ایران است. ساخت این پروژه که یکی از پروژه‌های تایید شده دولت دومینیکا است، در ژانویه سال ۲۰۱۹ آغاز شد و در حال نزدیک شدن به مراحل پایانی است.

این مجموعه همان‌طوری که از نامش پیداست، یک هتل ساحلی با بهترین امکانات است که با چشم‌اندازی بی‌نظیر به طبیعت دومینیکا بنا شده و خدماتی از جمله اسپا، ماساژ، انواع استخر، سالن ورزشی، سالن همایش، کلاب و … را در اختیار مهمانان قرار خواهد داد.

این هتل شامل سوئیت‌‌های فول‌امکانات یک و ۲ خواب و ویلاهای یک، ۲ و ۳ خواب است. سرمایه‌گذاری در پروژه هتل هیلتون دومینیکا خرید سهام غیرقابل‌تقسیم در کل پروژه است. به این ترتیب، یکی از سهام‌داران شده و از مزایای بی‌شمار این سهام‌داری استفاده می‌کنید و از همه مهم‌تر را برای خود و خانوده به‌دست می‌آورید.

چرا کنکاش؟

کنکاش به‌عنوان قدیمی‌ترین شرکت مهاجرتی در ایران با بیش از ۳۰ سال سابقه، تجربه، اطمینان و تخصصی که شما در این امر خطیر نیاز دارید را فراهم می‌کند.

طی ۲۰ سال، پاسپورت دومینیکا باید حداقل ۲ بار تعویض شود، زیرا مدت اعتبار این پاسپورت برای بزرگسالان ۱۰ سال و برای کودکان ۵ سال است.

چه چیز بهتر از اینکه بدانید شرکتی که از طریق آن پاسپورت دومینیکا را دریافت کرده‌اید، هنوز بعد از ۲۰ یا حتی ۳۰ سال فعال است؟ به این ترتیب، می‌توانید خدماتی که در آینده به آنها نیاز پیدا خواهید کرد را از همان شرکتی دریافت کنید که از سال‌ها قبل به آن اعتماد داشتید.

کلام پایانی

تا اینجا درباره (Dominica Passport)، مزایا و شرایط دریافت آن صحبت کردیم. ، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه‌ای با مقامات دولت، نماینده‌های برتر دولتی و وکلای مجرب با روش‌های کاملاً امن و قانونی شما را در مسیر اخذ پاسپورت دومینیکا همراهی می‌کند و تجربه دلپذیری را برای شما در این امر خطیر فراهم می‌کند.

برای شروع پرونده همین امروز با تیم کنکاش تماس بگیرید و اگر هنوز نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، حتماً در ادامه به سؤالات متداول که پرتکرارترین سؤالات متقاضیان و سرمایه‌گذاران است، نگاهی داشته باشید.

منبع: harveylawcorporation.com

سوالات پرتکرار کاربران در مورد پاسپورت دومینیکا (FAQ)

با پاسپورت دومینیکا به چه کشورهایی میتوان سفر کرد؟

دارندگان پاسپورت دومینیکا می‌توانند بدون ویزا یا با ویزای فرودگاهی به بیش از ۱۴۴ کشور در سراسر دنیا از جمله کشورهای حوزه شنگن، انگلستان و چین سفر کنند.

از چه روشی میتوان پاسپورت دومینیکا را دریافت کرد؟

۲ روش برای دریافت پاسپورت دومینیکا وجود دارد: کمک بلاعوض به دولت دومینیکا و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تایید شده دولت دومینیکا مانند پروژه هتل هیلتون دومینیکا.

پروسه دریافت پاسپورت دومینیکا چقدر طول میکشد؟

کل پروسه دریافت پاسپورت دومینیکا ۳ تا ۶ ماه طول می‌کشد.

حداقل هزینه دریافت پاسپورت دومینیکا چقدر است؟

حداقل مبلغ لازم برای دریافت پاسپورت دومینیکا برای یک نفر ۱۰۰,۰۰۰ دلار آمریکا است که برای روش کمک بلاعوض به دولت پرداخت می‌شود.

چرا کنکاش برای دریافت پاسپورت دومینیکا بهترین انتخاب است؟

شرکت کنکاش با بهره‌بردن از ۳۰ سال‌ تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه‌ای شامل مقامات دولت، نماینده‌های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان  را با روش‌های کاملاً امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آنها در این امر خطیر فراهم آورد.

کسانی که این پاسپورت را دریافت می کنند؛ از امتیازات ذیل بهره مند خواهند بود:

  1. با پاسپورت دومینیکا به 144 کشور بدون ویزا اجازه سفر دارند.
  2. 6 ماه در سال حضور در انگلیس و 3 ماه در اتحادیه اروپا حق سکونت دارند.
  3. برای آمریکا کانادا و استرالیا از طریق ای ویزا (evisa) اقدام می‌کنند.
  4. شرط حضور ندارد.
  5. برای زیر 16 سال پاسپورت پنج ساله داده میشود و برای مابقی ده ساله است.
  6. پرداخت مبالغ به صورت اقساطی بین 4 تا 6 ماه میباشد (بسته به هر پرونده متفاوت است)
  7. تمام مبالغ به حسابهای اعلام شده از سوی دولت دومینیکا واریز می شود و مبلغی بابت حق الوکاله یا کمیسیون دریافت نمی شود.
  8. افتتاح حساب بین المللی در دیگر کشورهای دنیا
  9. امکان ثبت شرکت در دیگر کشورها و انجام مراودات تجاری و برنامه ریزی برای دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت
  10. فرزندان تا 30 سال می توانند جز خانواده معرفی شوند.
  11. شهروندی دومینیکا به صورت دائمی اهدا می شود.

باید به این نکته دقت داشته باشید که در ویزا724 به دلیل دریافت بی واسطه پاسپورت دومینیکا، تمام هزینه ها را مستقیم به خود دولت دومینیکا پرداخت می کنید و ما دریافتی ای بابت کارگزاری دریافت نمی کنیم؛ مبلغ کمیسیون ما را، دولت دومینیکا پرداخت می کند. بنابراین این مبلغ در هیچ شرکتی نمی تواند از این کمتر باشد…

منبع: youtube.com

دکمه بازگشت به بالا