ورزش و تندرستی

پروتکل‌های کرونایی اصلا رعایت نشد/ ناظمی و همکارانش نمره قبولی گرفتند

به گزارش گروه ورزشی گروه ورزشی ترندونی ؛ داور حسن نوشاهور درباره کوپالا ناظمی و دستیارانش در مسابقه بین پرسپولیس و ذوب آهن گفت: هیچ صحنه مشکوک یا مهمی در این مسابقات وجود نداشت و اساساً تیم داور در بسیاری از صحنه ها توانست تصمیم خوبی را بگیرد.

این کارشناس قضات ادامه داد: متأسفانه پروتکل های مربوط به Corona در این مسابقه دنبال نشد و در طول بازی و در پایان آن ، در صحنه های مختلفی دیدیم که بازیکنان هر دو تیم در حال تکان دادن و سرگرم شدن بودند. در این شرایط ، داور بازیکنان هر دو تیم را نیز در یک یا دو صحنه لمس می کرد و این با پروتکل های منتشر شده مغایرت دارد. با این حال ، مسافت های 2 و 2 متر که مسافت استاندارد است ، در حالی که بازیکنان ذخیره پرسپولیس نشسته بودند ، مشاهده نشد.

نوشاور درباره هدف کلی این بازی گفت: ذوب آهن کاملاً ایمن و قانونی بود و دروازه بان پرسپولیس خطایی نکرد.

وی با تأکید بر اینکه کارتهای زرد نشان داده شده توسط داور به بازیکنان هر دو تیم در این مسابقه صحیح بود ، افزود: بر اثر اشتباه مدافع چپ در دقیقهی 56 بازی ، Shoja Khalilzadeh فرصت پیدا میکنه که به محوطه جریمه نفوذ کنه. وقتی درگیری بین بازیکنان هر دو تیم اتفاق افتاد ، باید توجه داشت کار خوب داور دستیار این بازی ، میرزابیگی است که اجازه نداد این درگیری در این صحنه ادامه یابد. در کل باید بگویم که در این مسابقه تیم داوران تصمیمات خوبی را تجربه کرده اند که می توان نمره قابل قبولی کسب کرد.

در پایان ، نوشوار اظهار داشت: برای بازی های حساس در هفته های آخر بین تیم های دوم و چهارم که برای کسب سهمیه و تیم هایی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می کنند ، مبارزه می کنند ، کمیته داوری باید حداکثر توافق را بین داوران این مسابقات انجام دهد ، خدای نکرده. هدر نده 3

عکس_2020-08-08_10-41-41

دکمه بازگشت به بالا