ورزش و تندرستی

پرفروش‌ترین رمان «کالین هوور» فیلم می‌شود

با حضور بلیک لیولی و جاستین بالدونی؛

قرار است از رمان پرفروش «با ما تمام می‌شود» نوشته کالین هوور یک فیلم سینمایی پرستاره ساخته شود.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، قرار است از رمان پرفروش «با ما تمام می‌شود» نوشته کالین هوور یک فیلم سینمایی پرستاره ساخته شود. به مدد اینفلوئنسر‌های نرم افزار تیک تاک و شبکه‌های اجتماعی دیگر این رمان بسیار پرفروش شد و حالا کمپانی سونی پیکچرز تصمیم گرفته که یک اقتباس سینمایی از آن تولید کند. این خبر بعد از اعلام سایت ددلاین توسط خود کالین هوور در صفحه اینستاگرامش تایید شد.

این رمان درباره دختر حساسی به نام لیلی است که عاشق یک جراح مغز به نام دکتر رایل کینکید می‌شود. با این حال، رایل از روابطی که «مختل کننده» هستند متنفر است و لیلی سعی می‌کند تا ریشه مشکلات رایل را پیدا کند.
هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای زمان اکران این فیلم اعلام نشده است. با این حال، با توجه به این که حداقل دو سال زمان برای ساخت فیلم لازم است، می‌توان پیش بینی کرد که سال ۲۰۲۴ سریع‌ترین زمان برای اکران این فیلم باشد.

قرار است که این فیلم توسط جاستین بالدونی کارگردانی شود. بالدونی که همچنین به عنوان تهیه کننده و بازیگر در این پروژه حضور خواهد داشت قصد دارد که این فیلم را از طریق کمپانی ویفرر استودیوز که متعلق به خود او است تولید کند.

او بیشتر به خاطر ایفای نقش رافائل سالدونو در سریال تلویزیونی «دوشیزه جین» و فیلم «پنج فوت دورتر از ابرها» که هر دو را خودش کارگردانی و تهیه کرده است، معروف است. اطلاعات نشان می دهد بلیک لیولی در نقش لیلی و جاستین بالدونی در نقش رایل کینکید قرار است در این فیلم بازی کنند.

بلیک لیولی قرار است که نقش اول این فیلم را بازی کند. او بیشتر به خاطر بازی در سریال تلویزیونی «دختر شایعه» و فیلم‌های «یک لطف ساده» و «خواهرانگی شلوار‌های سفری» معروف است.

هنوز اطلاعاتی درباره سایر بازیگران این پروژه منتشر نشده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا