عمومیکسب و کار ایرانی برتر

پارافریز متن فارسی انلاین را کجا می توان انجام داد؟

ابزار نوشتن متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند بدون دانلود نرم افزار متن نویسی رایگان متن خود را بازنویسی و کوتاه کنید و با کمک هوش مصنوعی این نرم افزار بازنویسی محتوا به صورت آنلاین و خطی در دسترس است و چندین مورد را ارائه می دهد. پس از خرید زبان ها، گزارش های تبلیغاتی یا پیشینه یا سایر فرآیندهای ضروری مانند کاهش میزان تشابه متون دانشگاهی و پژوهشی، مطالب خود را بازنویسی کنید و از این محتوا استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می توانید برای هر هدفی از آن استفاده کنید و در جایی که نیاز به مقالات غیر کپی و منحصر به فرد دارید، این ابزار عالی به شما کمک می کند تا با هوش مصنوعی محتوای بازنویسی شده بسازید.

چند نوع نوشتار داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.

کپی رایتینگ با استفاده از نیروی انسانی؛

متن در این مورد توسط نیروی انسانی و افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند کپی شده است. این سبک از بازنویسی اغلب آنقدر خوب انجام می شود که می توانید از خروجی این سبک از بازنویسی متن در لایه های اصلی خود استفاده کنید و حتی آن را به عنوان محتوای مستقل در وب سایت خود منتشر کنید.

این روش می تواند هزینه های ایجاد سند و کندی تحویل را افزایش دهد.


تبدیل متن به گفتار با هوش مصنوعی

این فرآیند اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه معنای کلمه وارد می شود و ترتیب کلمه همان اصل است. این ممکن است یکی از دلایل این سبک باشد. این به این معنی است که کلمات جابجا نشده اند. اما معنای آنها به سادگی در جای خود قرار می گیرد و جایگزین می شود.

بازنویسی مفهومی محتوا با هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا یکی از بهترین سبک های بازنویسی متن است که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام است. این روش به گونه ای عمل می کند که به صورت مفهومی جمله را بازنویسی می کند و ترتیب کلمات در برخی جملات ثابت می ماند و در برخی کاملاً تغییر می کند و یک جمله جدید اما با همان اصلی ایجاد می شود.

تفاوت بین خدمات رایگان و خدمات تجاری چیست؟

سرویس رایگان موجود در این سایت، زمان ارسال روزانه را برای کاربران غیرتجاری و عادی محدود کرده است، اما سرویس تجاری نامحدود و برای کاربران تجاری است.

مزیت ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش اسناد است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد، می توانید پس از بازنویسی متن توسط سرویس، نسخه نهایی را مستقیماً در ویرایشگر ایجاد کنید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف چاپ کنید.

آیا نسخه تجاری ابزار محدودیت هایی دارد؟

تنها محدودیت در نسخه تجاری 3000 بازنویسی در هر برنامه است. اما در حال حاضر محدودیت روزانه برای تعداد درخواست ها وجود ندارد. با تفاوت در نسخه رایگان تعداد برنامه های روزانه محدود است. و شما می توانید تا 300 کلمه را در هر درخواست بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد اپلیکیشن های شما زیاد است باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان اسکریپت متوقف می شود؟

خیر. نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد ماند.

آیا نسخه رایگان رونویسی متن با هوش مصنوعی دارد؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازتولید متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان تبدیل است؟

No Rewrite و Spin دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که اگر به درستی ترکیب شوند بهترین نتیجه را می دهند. فقط در گردش، بازنویسی وجود ندارد و فقط کلمات مختلف منتقل می شود. اسپین به تنهایی به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک محتوا اصلاً در نتایج گوگل ذکر نشده است و به هر حال محتوای اسپم و نامناسب محسوب می شود.

بنابراین اگر قصد ارائه مطالب را دارید، سعی کنید آن را به روش صحیح انجام دهید.

چرخش محتوا مانند بازنویسی محتوا دارای روش ها و حالت های مختلفی است که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

چرخش راهی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت، کلمات در یک پاراگراف جابجا می شوند. به عنوان مثال، جمله “ابزار بازنویسی حرفه ای ارائه شد” پس از چرخش با این روش تبدیل به “ابزار ارائه شده، ارائه را بازنویسی کرد.”

همانطور که می بینید فقط کلمات جابجا شده اند، هیچ بازنویسی صورت نگرفته و البته معنی جمله به بدترین شکل ممکن از بین رفته است و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل، بلکه انسان ها نیز نمی توانند آن را درک کنند.

چرخش راهی برای جابجایی پاراگراف ها است

با این روش پاراگراف ها در متن به بالا و پایین حرکت می کنند. به عنوان مثال، بند 1 با بند 3، بند 3 با بند 4 و بند 4 با بند 2 جایگزین می شود و به همین ترتیب بین پاراگراف ها جابه جا می شود. این مورد اگرچه معنای جملات را حفظ می کند، اما تکراری تلقی می شود. از آنجایی که هیچ بازنویسی انجام نمی شود و فقط پاراگراف جابجا می شود، گوگل به راحتی این سبک را تشخیص می دهد.

اسپین راهی برای استخراج عبارات و جملات از منابع مختلف است

در این روش کاربران عبارات و جملاتی را از وب سایت های مختلف استخراج کرده و در کنار هم قرار می دهند. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نشده اند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته بدون بازنویسی، این تکنیک تیراندازی بهترین نوع تکنیک تیراندازی محسوب می شود. زیرا معنای عبارات (حتی اگر تکرار شوند) ثابت می ماند و کل متن از یک منبع گرفته نشده است و این می تواند یک نکته مثبت برای این ژانر باشد.

سرویس ترجمه متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با حداکثر 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) استخراج کنید و آن را در جعبه ابزار رونویسی کپی کنید. سیستم این متون را رونویسی کرده و نتیجه رونویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، کلمات اولیه از ابتدا بازنویسی می شوند و با دسته قبلی متفاوت هستند. به این معنی که هر بار که کلمه ای را تایپ می کنید، می توانید تعداد زیادی خروجی متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

با این حال، برای منحصربه‌فرد کردن متن، بهتر است برای هر سری بازنویسی، چند پاراگراف را جابه‌جا کنید یا متن را با منابع دیگر جایگزین کنید (یا حداقل 2-3 بازنویسی در هر سری). این امر باعث می‌شود که نتوان تشخیص داد که متن در هر صورت کپی شده است.

پارافریز به چه معناست؟

بازنویسی محتوا را پارافریز می گویند. با یک ابزار نوشتن آنلاین برای متن خود، می توانید آن را با یک موتور با کیفیت بازنویسی کنید.

آیا گوگل تشخیص می دهد که یک مقاله بازنویسی شده است؟

خیر حتی اگر چرخش ها و جابجایی های ذکر شده انجام نشود و حتی اگر متن را فقط از یک منبع استخراج کنید، باز هم خواهید دید که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن کپی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی پیشنهاد می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، محتوای اصلی جایگزین شود تا نتیجه نهایی به گونه ای به شما تحویل داده شود که تحت هیچ شرایطی قابل تشخیص نباشد. گوگل (حداقل تا کنون و با الگوریتم های فعلی).

آیا متن بازنویسی شده نیاز به ویرایش دارد؟

حتی متون نوشته شده توسط انسان ها هم نیاز به ویرایش دارند، چه رسد به ماشین ها. ممکن است در برخی زمینه ها، به خصوص در جملات بازنویسی شده در مناطق خاص، خطاهای منطقی کوچکی مشاهده شود که با ویرایش ساده می توان آن را اصلاح کرد.

چند درصد از متن بازنویسی شده با متن اصلی یکسان است؟

درصد شباهت یا تشابه متن بازنویسی شده به اصل به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصص یا حوزه عمومی فعالیت است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فرد و ضروری دارند ممکن است درصد تشابه بیشتری داشته باشند (یعنی خروجی شباهت بیشتری به متن اصلی داشته باشد). طبق تست های زیاد این ابزار تقریبا در همه زمینه ها کاربردی و قابل اجرا است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد تشابه را کاهش دهد.

آیا با استفاده از این ابزار می توان پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را بازنویسی کرد؟

هدف اولیه ابزار بازنویسی پایان نامه نشونت استفاده از آن در وب و سئو است، اما برخی از کاربران می توانند از این ابزار برای اهداف مختلفی مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش درصد پایان نامه های تکراری استفاده کنند. به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

پارافریز متن سئوسل در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم دارد این سرویس را به صورت مادام العمر به کاربران گرامی ارائه دهد و برای بازنویسی متون نیازی به صرف هزینه زیاد نیست. البته نسخه رایگان ویرایشگر متن هوش مصنوعی محدودیت هایی دارد و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری ابزار نیز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا