برون مرزی

واکنش‌های دیگری در راه است/ پایگاه غیرقابل نفوذ وجود ندارد

به نقل از النشره، هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به هدف قرار گرفتن پایگاه مهم میرون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: همانطور که مقاومت بیان کرد، این اولین واکنش است و واکنش نهایی نیست و واکنش‌های دیگری هم در راه است و دشمن باید منتظر باشد.

وی افزود: اسراییل پایگاهش در کوه میرون را نفوذناپذیر و غیرقابل دسترسی می‌دانست. هدف قرار دادن این پایگاه چندین پیام دارد از جمله اینکه مرکز هدایت هواپیماهاست و رادارهایی در آن قرار دارد و این پایگاه، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی که ضاحیه را هدف قرار داد، پشتیبانی کرد و این پیامی مستقیم است.

صفی الدین خطاب به صهیونیست‌ها گفت: اگر گمان می‌کنید که پایگاه‌های شما نفوذناپذیر است و ما نمی‌توانیم آنرا هدف قرار دهیم ما به شما می‌گوییم که پایگاهی خارج از تیررس موشک‌ها و توان مقاومت نیست و همه مراکز در تیررس موشک‌های مقاومت هستند.

وی افزود: ما هر پایگاهی که خطری برای کشور و ملت و امتمان داشته باشد را هدف قرار می‌دهیم.

310310

گروه تحریریه علوم بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای پیچیده جهانی. با استفاده از تحلیل‌های کیفی و دقیق، شما را در جریان تغییرات جهانی قرار می‌دهم. با روشی آمیخته از روش‌های روزمره و نظری، به شما مطالب جذابی درباره اتفاقات جهانی ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا