برون مرزی

کاروان لجستیک آمریکایی داخل پایگاه این کشور در بغداد هدف قرار گرفت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ترندونی ، منابع محلی عراقی صبح روز سه شنبه از هدف قرار گرفتن یک کاروان آمریکایی در عراق خبر دادند.

صابرین نیوز گزارش داد: “یک ستون لجستیکی ارتش ایالات متحده در بغداد یک بمب را در بین راه هدف قرار داده است.”

این منبع همچنین گزارش داد که این یک عملیات امنیتی است که توسط گروه های مقاومت عراقی انجام شده است.

به گزارش سابرین نیوز ، یک کاروان آمریکایی با هدف عراق در بخش نظامی فرودگاه بین المللی بغداد و یک پایگاه نظامی ایالات متحده منفجر شد.

چند دقیقه بعد ، فضیل المقواما الدوله در بیانیه ای مسئولیت این عملیات را به عهده گرفت: آنها توانستند عملیاتی با کیفیت را در پایگاه اشغالگر در فرودگاه بغداد انجام دهند. این ستون پشتیبانی و تدارکات از اشغالگران ، متشکل از 4 خودرو شامل دو لندکروزر سفید و دو خودروی نظامی ، در مسیر به پایگاه ویکتوریا و پایگاه هوایی شهید متصل می شد. [محمد] علاa کارگردانی شد. “این عملیات به کاروان آسیب رساند و چهار سرباز داخل لندکروزر کشته شدند.

سابرینوز به نقل از ناظران عراقی گفت: “جناح های مقاومت عراق با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و موشک های نقطه به نقطه ، از تکنیک های پیچیده تر و عملیات با کیفیت بالاتر استفاده کرده اند.” “این عملیات که از داخل به پایگاه دوره ویکتوریا هدایت می شود ، تأیید می کند که دست مقاومت می تواند به هر هدفی برسد و زمان آن توسط مقاومت تعیین می شود.”

این منبع گفت: “این عملیات یک روز پس از اعطای جناح های مقاومت عراق به دلیل گزارش های مربوط به جنبش اطلاعاتی ایالات متحده در عراق انجام شد.”

چند دقیقه بعد ، صابر نیوز مجدداً گزارش داد که ستون دیگر تدارکات نظامی ایالات متحده در منطقه اللطیفه در جنوب بغداد منفجر شده است.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد عملیات دوم اعلام نشده و ائتلاف ایالات متحده هنوز در این باره توضیحی نداده است.

حملات به کاروان های ایالات متحده در عراق همچنان ادامه دارد که واشنگتن به دنبال به تأخیر انداختن مذاکرات بین عراق و رهبری ایالات متحده در مورد عقب نشینی نیروهای آمریکایی است.

دو روز پس از حمله تروریستی ایالات متحده به رهبران مقاومت ، اعضای پارلمان عراق که ژنرال حاج قاسم سلیمانی ، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون فرمانده ابو مهدی المهندس را شکنجه کردند ، در سال 2010 شکنجه شدند. 6 دسامبر وی به خروج نیروهای خارجی ، از جمله آمریکایی ها ، از کشورش رأی داد و از دولت خواست که این قطعنامه را اجرا کند.

صبح زود پنجشنبه ، منابع عراقی از سه بمب گذاری در یک پایگاه ویکتوریا در یک پایگاه نظامی ایالات متحده در بغداد خبر دادند. (اطلاعات بیشتر)

فرمانده سازمان تروریستی Centcom اخیراً ادامه عملیات علیه نیروهای آمریکایی در عراق را “خطرناک” توصیف کرده و خاطرنشان کرده است که ایالات متحده از نبرد با هواپیماهای بدون سرنشین گروه های مقاومت در منطقه غرب آسیا عقب است.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا