اقتصادی

همسویی آموزش‌های دانشگاهی با نیازهای صنعت در مرکز تحقیقات گیاهان دارویی

عبدالله قاسمی پیر بلوتی در حال بازدید از مزرعه گیاهان دارویی واحد ملارد دانشگاه آزاد اسلامی در مصاحبه با خبرنگار گروه استانهای شهر قدس خبرگزاری آنا ، گزارشی از فعالیتها ، دستاوردها و برنامه های واحد شهر قدس ، مراکز تحقیقاتی صفادشت و ملارد به مرکز تحقیقات گیاهان دارویی ، مرکز رشد ، نوآوری و فناوری و انجمن های علمی باشگاه های پژوهشگران جوان و نخبه ، خانه ریاضیات ، مدرسه اندیشه ساموس ، مرکز فناوری و نوآوری در شعب ملارد و صفادشت فعالیت می کنند.

وی افزود تعدادی از گروه های تحقیقاتی دیگر در زمینه تحقیقات فنی و کشاورزی مشغول به کار هستند. در دانشگاه آزاد اسلامی ، شعبه ای از شهر قدس ، در زمینه آموزش علم و فناوری در صنعت کشاورزی ، صنایع غذایی ، مرکز تحقیقات گیاهان دارویی محصولات مراقبت های بهداشتی و آماده سازی های گیاهی را تأسیس کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: مرکز تحقیقات گیاهان دارویی در ابتدای شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب ، با تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده فعالیت خود را آغاز کرد.

قاسمی پیربلوتی افزود: «مرکز تحقیقات گیاهان دارویی بستر مناسبی برای فعالیت های دانشجویی در زمینه های غذایی و کشاورزی و برای دانشجویان آن در زمینه کارآموزی اشتغال و توسعه مهارت ، کارآموزی و موضوعات ، و تحصیلات کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد است. پایان نامه های دکترا برای شمارش چالش های صنعت و تکمیل دوره های تخصصی ، آموزش دانشگاه را با نیازهای صنعت هماهنگ می کند.

واحد شهرقدس ، یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ، اظهار داشت: دانشجویان کاردانی و کارشناسی می توانند با ورود به مدرسه کار و شرکت در کارآموزی و کارآموزی ، با نیازهای بازار کار آشنا شوند و همچنین آموزش ببینند و در حوزه های تخصصی مرتبط با نیازهای صنعت بازار کار شوید.

به گفته وی؛ استفاده از پتانسیل علمی اعضای هیات علمی و ارائه تجهیزات آزمایشگاهی ، حمایت از تجاری سازی و فناوری های جدید مطابق با مقررات دانشگاه ، شناسایی ، جذب دانشجویان محترم ، نخبگان و پیشکسوتان برتر علم و فناوری ، ارائه راه ها و پیگیری برای استفاده های صنعتی و واحدهای تولیدی یکی از ظرفیت های علمی ، فناوری و نوآورانه است و با حمایت از دانشجویان و محققان نخبه و برتر در راستای خط مشی ها و اهداف دانشگاه آزاد اسلامی ، گروه شهرقدس و سایر گروه های این دانشگاه.

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا