برون مرزی

همزمان با افزایش گسترش جنگ در لیبی یا افتخار / نیروهای حافظ صلح مسدود بسته توسعه، -19 Kvvyd


هانا خبرگزاری تیم بین المللی، روزنامه الاخبار گزارش داد که تا 35 موارد، لبنان افتخار در لیبی و یا در میان دولت وحدت این کشور به رهبری “ال فایز سراج” و حافظه مریخ حفتر رهبر ارتش ملی تقسیم شده است. اما نوار در ساحل از غرب Tripolis در هر نبرد واقع، نیروهای این کشور و در راه دیگری به وحدت برلین، جلسات نهایی کنفرانس مخاطب در فرماندهی ارتش از بانک غرب از طرف مشتریان درمان می شود این است که همیشه نیروی دامنه ترکیه مجموعه است.

ادامه مطلب

حفتر را نظامی از تحولات جدید در لیبی و بسیار مشتاق هند

با توجه به آمار رسمی منتشر شده توسط دولت داخلی وحدت ملی، به دلیل روز گذشته زمانی که نیروهای آفریقایی به چند شهرستانها مهم، از جمله “Sbrath ” به سرمان آمد” و “Zliten” حاکم، و از این، و کنترل نوار ساحلی از طرابلس به مرزهای کشیدن تونس قادر بودند .

سطح اخیر دولت ملی خود به خود در طرابلس، و یک ماه به یک برش بین پل و ترکیه کمک های نظامی دولت به واحد نظامی این کشور نمی، باعث نیروهای نظامی از شمال سوریه به فرودگاه در مصراته گفت. داده نشان می دهد که ترکیه ماموریت دولت ملی با رضایت از قلمرو نیروهای نظامی از پوشش هوایی از آن است که او را به هواپیماهای بدون سرنشین انجام داد، سنگین در تعادل قادر نخواهد بود برای غلبه بر قدرت وحدت ملی را به فیض ارتش و کشور خود است. ما دولت وحدت کشور ما در مصر و امارات متحده عربی را نادیده گرفت.

ارتش ملی لیبی

نیروهای اردوی ملی لیبی

می نویسد روزانه به عربی: با رضایت امروز ملت، با رفتن از نیروهای دولتی به اعتصاب سلاح و نابود 10 خانه در نزدیکی طرابلس بازیکنان Mytyqh می توانید تنها کار به پایتخت لیبی عبور از آن. به درخشش مختلف قطعات حرفه سلاح از لیبی، به ویژه در حامیان دولت های عمومی ملت واحد ساخته شده است.

راه حل سیاسی

الاخبار در گزارش خود، در حالی که این کشور وجود دارد یک قرارداد، و با تصویب به اتفاق آرا از سربازان، و داشتن زده شروع به از همه جا، در سال، به عنوان، دوباره، از قدرت خود بود، “فتحی Bashagha” وزیر کشور گفت: دولت ملی با رضایت از پیروزی نظامی، او می تواند مناسب در لیبی نیست، و نه یک عمل شخصی و بنابراین نه به مریخ، با وجود این واقعیت آن باید نظارت شود و اندیشه سیاسی راه حل حفتر.

بر اساس این گزارش، در سایه درگیری ها و مردم لیبی، و تقویت بت پرست ارائه از طبیعت است از به نظر می رسد حزب افق برای یک راه حل برای مناقشه سیاسی در لیبی باشد، 75 یک به یک، من تعجب که آیا کمک های نظامی به حامیان برنیس در لیبی و یا برای دو به غلبه بر به Tripolis و جنگ در را نمی خواهم جنگ لیبی و اموال خود را.

آنتونی Gvtrsh که در یک راه حل سیاسی برای درگیری دبیر کل معتقد است تاکید کرد که مدت و راه حل جامع به شکل پایدار است. همچنین اهمیت اقدامات برای جلوگیری از مجموع سلاح لیبی تاکید و تاکید کرد.

Gvtrsh معتقد است که ظهور یک راه حل سیاسی پیچیده به دولت لیبی برای جلوگیری از گسترش از کروناویروس در کشور است.

کوروناویروس شرق و غرب خواهد لیبی به رسمیت نمی شناسد، موارد لیبی از این بیماری در دو بخش ثبت شد. “مرکز ملی مبارزه با این بیماری”، آن است که مبارزه با گسترش تاج در طرابلس و لیبی در نظر گرفته، و تحریم مانع مبارزه کامل در مراقبت های بهداشتی در این کشور اعلام کرد می Krvnast و شرکای بین المللی در حمایت از دولت وحدت ملی برای مبارزه با گسترش از کروناویروس ما؟ درگیری گرم.

الاخبار نوشت: چین در ماه مارس، زمانی که نیاز به مبارزه با متخصصان بیماری پنج مرکز ملی لیبی و کشور از تبادل اطلاعات در مبارزه با گسترش رسید و در حال تلاش برای Krvnast. وانگ یی، وزیر خارجه چین تاکید کرد که کار از کمک های پزشکی او در کمک به مردم لیبی و کشور putteth، و در بخش هایی از آفریقا است.

اروپایی ها کجا هستند؟

نوشتن عربی روزانه، مقامات اروپایی در میان افتخار اوضاع در جهان در مورد پنهان هر ماده نیست بیان نادیده گرفتن آنها تا زمانی که دولت از نامه مالت را به رئیس اتحادیه اروپا را که در آن او برای کمک مالی کرده به ارزش 100 میلیون یورو برای مقابله با فاجعه و لیبی در میان شکم رکتوس.

لیبی

در حالی که مردم لیبی که فرار کرده اند

مالت ارزیابی کرد که بیش از 650 هزار نفر در انتظار ترک سواحل لیبی به سمت اروپا هستند و این میزان همزمان با افزایش شیوع ویروس کرونا در حال افزایش است و کشورهای اروپایی باید برای برطرف کردن نیازهای اساسی این افراد در کشورهای آفریقایی فکری کنند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، طی سخنانی بعد از تسلیم توسط دولت مالت، گفت: بررسی اتحاد مشکل و گفت: آن مطرح شده است.

و سپس افزود: من خطر اوضاع در لیبی و تنها یک و اروپا را درک کنند، اقدامات برای تامین امنیت در برابر انتقال آفریقا، و از آنها که خارج از میدان فرار کرده اند، به طوری که او بیش از حد لیست.

گفت که در ابتدا آغاز شده توسط کمیسر اروپا در نیروهای حافظ صلح افتخار در اروپا، آفریقا و شمال به زمین و فعالیت های مشترک در زمینه زیر این بازگشت.

پایان / 4106/4033 /


تمامی نوشته های سایت توسط سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به خبررسانی می نماید، فلذا مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و پایگاه اینترنتی ترندونی هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا