نمایندگان حرم شاهچراغ (ع) به مسابقات قرآن اعتاب مقدسه کشور‌های اسلامی اعزام می شوند

مسئول مرکز دارالقرآن حرم شاهچراغ (ع) با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن اعتاب مقدسه کشور‌های اسلامی، گفت: نمایندگان قرآنی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ قرآن به این دوره از مسابقات اعزام می‌شوند.

نمایندگان حرم شاهچراغ (ع) به مسابقات قرآن اعتاب مقدسه کشور‌های اسلامی اعزام می شوندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بهنام جعفری، مسئول مرکز دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن اعتاب مقدسه کشور‌های اسلامی، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات نمایندگانی از اعتاب مقدس ایران و منطقه غرب آسیا حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: از هر بقعه متبرکه یک حافظ و یک قاری به این مسابقات اعزام خواهد شد بر همین اساس سیدرضا نجیبی به عنوان قاری و مجتبی فیضی به عنوان حافظ قرآن کریم به عنوان نماینده حرم مطهر احمدبن موسی (ع) شاهچراغ به این دوره از مسابقات اعزام می‌شود.

براساس این گزارش، علاوه بر حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، آستان مقدس امام رضا (ع)، حرم حضرت معصومه (س)، حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، مسجد جمکران و یک یا دو امامزاده شاخص دیگر، نمایندگان خود را به دومین دوره مسابقات قرآن اعتاب مقدسه کشور‌های اسلامی اعزام خواهند کرد.

همچنین در این مسابقات که در کشور عراق برگزار می‌شود شاهد حضور اساتیدی همچون حجت‌الاسلام حمید درایتی، احمد ابوالقاسمی و حیدر کسمایی به عنوان داور خواهیم بود.

دکمه بازگشت به بالا