اقتصادیکسب و کار ایرانی برتر

نرم افزار هلو اندروید چه ویژگی هایی دارد؟

محاسبه دخل و خرج یکی از مهم ترین نیازهای زندگی مدرن است اما اگر بخواهیم به صورت دستی این کار را انجام دهیم زمان زیادی می برد و حتی ممکن است در حین محاسبه اشتباه کنیم یا پس از مدتی بیخیال آن شویم ! به همین دلیل اپلیکیشن های مختلفی برای این کار ساخته شده که کار ما را بسیار ساده تر کرده است. یکی از این برنامه ها نرم افزار حسابداری شخصی هلو است که توسط گروه شرکت های طرفه نگار پشتیبانی می گردد.

از امکانات بینظیر این برنامه می توان به امکان ثبت درآمد، ثبت هزینه ها و گزارش درآمد و هزینه اشاره کرد؛ بنابراین اگر به یک برنامه مدیریت مالی کامل نیاز دارید، نصب اپلیکیشن حسابداری شخصی هلو نگرانی شما را در این زمینه کاملا برطرف می کند.

قابل ذکر است که نسخه ویندوز این برنامه رایگان نیست و شما می توانید با خرید نرم افزار هلو آن را بر روی سیستم خود داشته باشید. در این صفحه از آموزش نرم افزار هلو سعی داریم به معرفی اپلیکیشن هلو مخصوص اندروید بپردازیم . پس با ما همراه باشید.

معرفی حسابداری شخصی هلو اندروید

با برنامه هلو و آموزش نرم افزار هلو قادر خواهید بود تمام درآمد و هزینه های خود را مدیریت کنید. این اپلیکیشن اندروید با ارائه گزارش های مختلف به شما کمک می کند تا تصمیمات اقتصادی بهتری بگیرید.

برنامه هلو همچنین دارای قابلیت دسته بندی، تاریخ و حساب برای اضافه کردن هزینه ها و درآمد است تا بتوانید این موارد را بهتر مدیریت کنید. از دیگر ویژگی های این برنامه امکان مدیریت چک می باشد که به دو قسمت چک های دریافتی و چک های پرداختی تقسیم می شود.

در هر یک از این قسمت ها می توانید مبلغ، تاریخ صدور، سررسید و سری چک را مشخص کنید. همچنین امکان تنظیم یادآوری وجود دارد تا برنامه در زمان مشخص شده مانند سر رسید چک و یا برنامه های مالی زمانبندی شده به شما اطلاع دهد.

از جمله دیگر قابلیت های این برنامه رایگان  ، گزارش روزانه و ماهانه درآمد و هزینه و همچنین گزارش چک، اقساط و مانده حساب است.

می توانید از صفحه خرید نرم افزار هلو برای خرید این اپلیکیشن اقدام کنید.

امکانات اپلیکیشن حسابداری شخصی هلو در یک نگاه

با دانلود حسابداری شخصی Holoo به امکانات زیر دسترسی خواهید داشت.

مدیریت چک های دریافتی/پرداخت شده

  • مدیریت و ثبت هزینه ها و درآمدهای ریز و درشت
  • یادآوری تاریخ سررسید کلیه چک های شما
  • حسابداری هزینه ها و درآمدها
  • مدیریت و یادآوری کلیه اقساط وام در زمان سررسید
  • امکان اخذ خروجی اکسل برای وام و اقساط
  • امکان درج وام به عنوان گیرنده و پرداخت کننده
  • یک رمز عبور برای برنامه برای محافظت از اطلاعات مربوط به درآمد و هزینه های شما وجود دارد
  • امکان پشتیبان گیری از اطلاعات برنامه
  • امکان بازیابی رمز فراموش شده از طریق ایمیل
  • محیطی جذاب و رابط کاربری آسان به طوری که عموم مردم توانایی کار با نرم افزار را داشته باشند

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تا به معرفی اپلیکیشن اندرویدی حسابداری هلو بپردازیم. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت هلو شاپ از آموزش های رایگان در زمینه نرم افزار هلو فروشگاهی بهره مند شوید.

دکمه بازگشت به بالا