عمومی

نباید در برابر جنایت های ضدبشری اسراییل سکوت کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید حسین مومنی شامگاه یکشنبه در اجتماع مردم قم که در محکومیت جنایات جدید رژیم اشغالگر قدس علیه مردم غزه در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد گفت: امروز غزه در خط مقدم دفاع از اسلام است و جنایت اخیر رژیم اشغالگر قدس بسیار شوم بوده و قابل گذشت نیست و اگر در برابر این جنایت سکوت شود خیانت است.

مومنی بیان کرد: جوانان و امت جبهه مقاومت آماده هستند تا به امر ولی، رژیم اشغالگر قدس را به نابودی بکشانند؛ همانند کاری که جبهه مقاومت با داعش در سوریه انجام داده است.

استاد حوزه علمیه قم گفت: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی بسیار وقیحانه است و این امر نشان دهنده آن است که قلوب صهیونیست ها روبه نابودی است.

وی با بیان اینکه نباید در برابر جنایت های رژیم اشغالگر قدس سکوت کرد افزود: اگر هر انسانی دارای فطرت و انسانیت باشد نمی‌توان از کنار این جنایات وحشیانه و ضدبشری به سادگی عبور کند.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: اگر قلب انسان به توقف دچار شود در این صورت واقعیات ها را نمی‌تواند ببیند و متاسفانه امروز کسانی هستند که نمی خواهند دشمنی های دشمنان اسلام را ببینند.

مومنی تصریح کرد: جنایت های ضد بشری در غزه را محکوم می کنیم و همگان باید بدانند که امروز غزه خط مقدم اسلام و انسانیت است.

دکمه بازگشت به بالا