عمومی

بزرگترین جنایت بشری در این قرن نسب کشی در نوار غزه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام داوود محمد یاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خیرآباد اظهار کرد: بهترین عمل در ماه مبارک رمضان این است که مواظب باشیم لغزش نکنیم و از گناه دوری کنیم، در این ماه مبارک به قرآن متوسل شویم زیرا خواندن قرآن در این ثواب‌های فراوان دارد.

وی گفت: مردم مظلوم غزه حدود پنج ماه است، در سختی زندگی می‌کنند، حتی برای یک وعده غذایی امیدی ندارند، بچه‌های خردسال به خاطر سو تغذیه از بین می‌روند، جوانان و نوجوان برای دفاع از اسلام جان خود را تقدیم قرآن می‌کنند.

محمد یاری افزود: آمریکا در ادعای جدید خود مطرح کرده که می‌خواهد در غزه بندری بسازد و به مردم غزه کمک رسانی کنند، بندری که اگر شبانه روزی کار شود ساخت آن دو ماه طول می‌کشد، در حالی که اگر نیت مخلصانه و صادقانه باشد می‌توانند از طریق کامیون‌هایی که در مرزهای کشور مصر است و اقلام غذایی و کمک‌های درمانی در حال از بین رفتن است کمک رسانی انجام شود.

امام جمعه خیر آباد افزود: مردم مظلوم غزه در پنچ ماه گذشته از کمترین امکانات درمانی بهره‌مند هستند، اسرائیل غاصب با هدف قرار دادن مراکز درمانی آنها را از دریافت این امکانات و خدمات درمانی محروم کرده است.

وی بیان کرد: در این پنچ ماه گذاشته زنان باردار حداقل خدمات درمانی را هم نمی‌توانند دریافت کنند، براساس آمارهای بین المللی آمار زنان باردار در نوار غزه ۵۰ هزار نفر است که شدیداً در عذاب هستند.

محمد یاری تاکید کرد: دشمنان و استکبار جهانی در نوار غزه پروژه نسل کشی را طراحی کردند که بزرگترین جنایت بشری در این قرن محسوب می‌شود.

خطیب جمعه خیرآباد در پایان گفت: در دنیا بعضی از کشورهای اسلامی در مقابل جنایت اسرائیل سکوت کردند، مردم مؤمن و روزه دار با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس اعلام انزاحار خود را از اسرائیل و استکبار جهانی سر خواهند داد.

دکمه بازگشت به بالا