سلامت و دانش

نامه “نمکی” به رییس جمهور درباره وضعیت کرونا و مراسم محرم

وزیر بهداشت در نامه ای به رئیس جمهور ، درباره بیماری کرونا قلب در کشور ، کاهش رعایت پروتکل ها ، ایام محرم پیش رو و مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: اهمیت.

به گزارش ترندونی ، سعید نمکی در نامه ای به ابراهیم رئیسی ، رئیس و رئیس ستاد اداره ملی ویروس کرونا نوشت که نسخه ای از آن در اختیار ترندونی قرار گرفته است: کرونا در حال تنفس است زیرا من و همکارانم در مواجهه با بیماری شدید فشار موج ، نیاز به همکاری و پشتیبانی سایر سازمان ها برای افزایش انطباق با پروتکل ها ، عامل مهمی در کاهش ارتفاع موج بیماری بود. من نامه ای به رئیس اجرایی دادم که به او دستور می دهد در ستاد ملی برنامه ریزی کند.

جناب عالی و دوستانش احساس کردند که نیاز دارند سریعاً یک گروه کاری برای بررسی پیشنهادات و تصمیم گیری در مورد شرایط ویژه ایجاد کنند. آنچه در حال رخ دادن است به دلیل وضعیت طبیعی لکه های قرمز و عدم استفاده از پروتکل در حال کاهش است. با نزدیک شدن و جمع بندی نظرات و اعلام راه حل جدید ، وضعیت هر لحظه نامطلوب تر می شود. بنابراین پیشنهاد می شود که به ر headsسا و روسای دانشگاه های پزشکی کمیته های استانی اجازه داده شود با در نظر گرفتن ضرورت و شدت بیماری و تعداد بستری ها ، محدودیت های لازم را اعمال کنند. مراکز اداری ، اقتصادی ، فرهنگی ، مذهبی و … پروتکل و سطح تعطیلی یا فعالیت در ماه های اخیر با توجه به شرایطی که متأسفانه به دلیل عدم محدودیت صحنه های هوشمند ، این پدیده منتشر شده است.

لحظه مهم دیگر فرا رسیدن ایام سوگواری محرم و مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای بزرگ کربلا است. سال گذشته ، در اکثر هیئت های مذهبی ، آماتورهای اهل بیت؛ مبلغان محترم ، عزاداران و هیئت امنای هیئت های عزاداری صمیمانه همکاری کردند. با این حال ، در برخی نقاط ، به دلیل عدم توجه به قوانین بعد از محرم ، بیمار شدیم و تعدادی از عزیزانمان مبتلا شدند و امسال ، با شروع ویروس دلتا ، که به پیر و جوان رحم نمی کند ؛ اگرچه واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر در حال اتمام است ، اما نگرانیم که به دلیل این موج جدید بیماری و تقارن آن با مراسم عزاداری ، هرگونه نقض پروتکل می تواند بر ارتفاع این موج فشار شدید و تاب آوری مراکز درمانی تأثیر بگذارد.

تأکید مکرر بر مقام معظم رهبری و جناب عالی در آخرین جلسه هیات دولت محترم و سایر عزیزان قطعاً م effectiveثر خواهد بود. با این حال ، من و همکارانم بسیار نگران هستیم که هرگونه بار اضافی بیماری ، به هر دلیلی ، وضعیت را تشدید کند.

رئیس محترم ستاد ملی مدیریت تاج ، درخواست کنید که اهمیت تأثیر جلسات غیر پروتکلی به درستی به مقامات نظارتی و اجرایی استان ابلاغ شود.

امیدواریم با عنایت خداوند متعال ، حمایت لطف جنابعالی ، مشارکت م effectiveثر سایر بخشها و حمایت مستمر افراد محترم طبق قوانین ، بتوانیم موج جدید را در اسرع وقت کنترل کنیم.

“من از افتخار ، موفقیت و افتخار شما به خداوند متعال در این راه دشوار سپاسگزارم.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا