اقتصادی

موج جدید افزایش مصرف با بازگشت ساعت کاری ادارات

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: از اول سپتامبر ، زمانی که ساعت کار از 7.30 به 14.30 باز می گردد ، شاهد افزایش مصرف برق خواهیم بود.

در مصاحبه با ترندونی مصطفی رجبی مشهدی ، دفاتر تا ساعت 13:30 باز بودند که یک ساعت به این زمان اضافه می شود.

وی با تأکید بر اینکه مصرف برق در تهران از 300 به 400 مگاوات افزایش می یابد ، گفت: امیدواریم این مشکل عرضه برق را برای ما محدود نکند ، اما مطمئناً شاهد افزایش مصرف خواهیم بود و باید به دنبال راه حلی باشیم. برای این.”

سخنگوی صنعت برق در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این طرح به دلیل شرایط غیرعادی تامین برق مذاکره نشده است ، گفت: این تصمیم توسط استاندار تهران گرفته شده است و همچنین موضوعی داریم و در صورت لزوم یک برنامه ما مشکل را حل می کنیم

به گفته رجبی مشهدی ، این هفته روند افزایشی دما را خواهیم داشت ، بنابراین مشترکان برای غلبه بر این شرایط باید با صنعت برق همکاری کنند.

به گزارش ترندونی ، غلامرضا عباس پاشا ، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران از بازگشت ساعت کار از اوایل شهریور امسال به ساعت 30/7/30/14 خبر داد و ترندونی گفت: ساعات کاری که از 7 تا 13 برای صرفه جویی در برق اعلام شد و بر اساس گزارش وزارت کشور ، از روز اول سپتامبر تا 30: 7 تا 30:14.

وی تأکید کرد که این دفتر که روز پنجشنبه تعطیل شد ، به حالت اولیه خود باز می گردد زیرا هیئت دولت آن را تمدید نمی کند و در اولین پنجشنبه های سپتامبر تعطیل نخواهد بود. با توجه به ادامه وضعیت تاج قرمز در استان تهران ، همه محدودیت ها ، از جمله دورکاری کارگران ، مانند گذشته ادامه خواهد داشت. کارکنان موسسات خدمات ضروری و دستگاههای اجرایی با 70 درصد و غیر ضروری با 50 درصد. توانایی مشارکت شخصی در کار.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا