عمومی

مشارکت گسترده مردم در انتخابات قدرت ایران را بالا می برد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام طه توکلی شامگاه پنج شنبه در جلسه روشنفکری انتخابات ریاست جمهوری اداره‌کل صمت کردستان ضمن دعوت به مشارکت فراگیر و هدفمند مردمی در انتخابات، ملاک و معیارهای انتخاب را گفتمان انقلابی و ولایی برشمرد.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌های قدرت که ما را در برابر چانه زنی‌ها و معادلات بین المللی قدرتمند می‌کند درصد مشارکت بیشتر مردم به عنوان پشتوانه تصمیمات آینده دولت است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: بنابراین هر چقدر مشارکت مردم کشور و استان کردستان بالاتر باشد، می‌تواند پشتیبانی برای رئیس جمهور منتخب باشد.

حجت الاسلام توکلی ملاک و معیارهای انتخاب را گفتمان انقلابی برشمرد و ادامه داد: باید کسی را انتخاب کنیم که حفظ وحدت و اتحاد مردم مورد توجه او باشد و بستر توسعه و تعالی اسلام و نظام را در تمامی عرصه‌ها در نظر داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه نگاه تمامی دشمنان انقلاب به انتخابات ایران دوخته شده اند، بیان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یقیناً می‌تواند باعث تقویت و تثبیت قدرت کشور و ناامیدی دشمنان در صحنه جهانی باشد.

مشارکت حداکثری در انتخابات منجر به همبستگی و اتحاد می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان نیز در این جلسه گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می‌تواند همبستگی و اتحاد میان اقشار مختلف جامعه را به وجود بیاورد.

بختیار خلیقی اظهار داشت: شرکت پرشور در انتخابات توسعه همه جانبه کردستان را به دنبال دارد.

وی افزود: انتخابات راه حل توسعه و رفع مشکلات مردم است و هر چقدر پرشور و قوی برگزار شود شاهد پیشرفت و اقتدار هرچه بیشتر کشور خواهیم بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان بیان کرد: مردم کردستان از ابتدای انقلاب تاکنون با هوشیاری شجاعت و شهامت توانستند در مقابل دسیسه‌ها و اهداف دشمن ایستادگی کنند و با حضور خود در عرصه‌های ملی افتخار آفرینی کنند.

خلیقی یادآور شد: اقتدار و قدرت چانه زنی مسولان در عرصه‌های بین المللی منوط به مشارکت حداکثری آحاد جامعه است.

دکمه بازگشت به بالا