اقتصادی

قیمت‌های اخیر طلا، متاثر از افزایش نرخ دلار و شرایط سیاسی

ترندونی / خوزستان اهواز ، رئیس اتحادیه فروشندگان طلا ، جواهرات و نقره گفت: قیمت طلا در روزهای اخیر تحت تأثیر افزایش قیمت دلار و رشد اونس طلا در جهان و همچنین قیمت فعلی تحت تأثیر قرار گرفته است. موقعیت سیاسی. در افزایش قیمت بی تأثیر نبود. ”

وی در گفت وگو با ترندونی عبدالرحمن ذهبی زاده ، درباره وضعیت اخیر بازار طلا در اهواز اظهار داشت: در روزهای اخیر قیمت طلا تحت تأثیر افزایش قیمت دلار و رشد اونس طلای جهانی قرار گرفته است. و وضعیت سیاسی فعلی بی تأثیر نبوده است. “

وی با استدلال بر اینکه قیمت طلا با قیمت جهانی مطابقت دارد ، گفت: در کلاس طلافروشی قیمت ها جدا از سایر طبقات تعیین می شود و بر اساس روز و حتی لحظه تعیین می شود. تنها اصنافی که با قیمت های جهانی کار می کنند ، طلافروشان هستند.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا ، جواهرات و نقره اهواز ادامه داد: حدود 2 درصد از فروشندگان طلای اهواز تابلوهای قیمتی دارند که بلافاصله قیمت ها را به روز می کنند.

ذهبی زاده در مورد قیمت طلا و سکه در بازار گفت: قیمت طلا از 25 ژوئن در حال افزایش است ؛ ارزش آن سه میلیون تومان بود ، نیمی از سکه 6 میلیون و 50 هزار تومان و یک چهارم قیمت سکه 4 میلیون و 50 هزار جلد است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا