سلامت و دانشکسب و کار ایرانی برتر

قهوه ماسالا با قارچ گانودرما

کمپانی دکتر بیز از جمله شرکت‌هایی است که برای نخستین بار قارچ گانودرما را در پودرهای قهوه‌ فوری به کار گرفته و در طعم‌های مختلف به بازار عرضه کرده است. قهوه ماسالا دکتر بیز با قارچ گانودرما یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب در میان محصولات بیز به شمار می‌آید. این محصول یک پیشنهاد عالی برای طرفداران قهوه با ترکیب گانودرما و ماسالا محسوب می‌شود. لاغری و تناسب اندام و همچنین سلامت کبد چرب از جمله مزایا و فواید این نوشیدنی ارزشمند می‌باشد. جهت خرید این محصول بی‌نظیر از فروشگاه بیز پلاس می‌توانید به آدرس اینترنتی «biz-plus.ir» مراجعه کرده و پس از انتخاب، به صورت آنلاین سفارش دهید. در ادامه درباره ترکیبات قهوه ماسالا دکتر بیز، خواص آن، چای ماسالا، موارد منع مصرف و همچنین قیمت قهوه لاته بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

ترکیبات قهوه ماسالا گانودرما

قهوه گانودرما ماسالا همانطور که از نامش پیداست از ترکیب قارچ گانودرما، پودر قهوه، هل، دارچین، زنجبیل، شکر، چای سیاه و .. ساخته شه است، این مواد به گونه‌ای باهم ترکیب شده‌اند که هم رایحه و هم طعم فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

ترکیب این مواد با هم یک نوشیدنی با طبع گرم و خوشایند را به وجود آورده است که نوشیدن آن بسیار لذت‌بخش است.

قهوه گانودرما ماسالا

همانطور که گفته شد قهوه گانودرما ماسالا یکی از جدیدترین محصولات دکتر بیز است کهتوضیحات

گانودرما نام یک قارچ با زادگاهی چینی و یک مکمل غذایی ارزشمند می باشد که به دلیل خواص فراوان خود، امروزه در دنیا مصارف متعددی پیدا کرده و محصولات مختلف حاوی قارچ گانودرما از محصولات خوراکی گرفته تا محصولات آرایشی و بهداشتی و حتی دارویی، روزانه در سرتاسر جهان به فروش می رسند. در ایران برای اولین بار قارچ گانودرما توسط شرکت بیز مورد فرآوری قرار گرفته و به صورت پودر های قهوه فوری حاوی قارچ گانودرما در طعم های مختلف مانند قهوه ماسالا دکتر بیز و همچنین محصولات بهداشتی حاوی گانودرما تولید و عرضه می شود.

یکی از طعم های پر طرفدار در میان طعم های قهوه های گانودرما بیز تولید شده توسط شرکت بیز قهوه ماسالا می باشد. در واقع جدیدترین طعم قهوه ی گانودرما، قهوه ماسالا دکتر بیز به حساب می آید که علاوه بر داشتن خواص قارچ گانودرما، تمامی خواص چای ماسالا را نیز دارا بوده و همچنین برای اولین بار در ایران محصولی تولید شده که چای ماسالا و قهوه را در کنار هم قرار می دهد و نوشیدنی تحت عنوان قهوه ماسالا با قارچ گانودرما را به وجود می آورد.

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، نوشیدنی قهوه ماسالا (و نه چای ماسالا) برای اولین بار در ایران و توسط شرکت بیز تولید شده که در آن تزکیبات چای ماسالا و قهوه در کنار هم قرار گرفته اند؛ قهوه ماسالا دکتر بیز در واقع نوشیدنی است که خواص چای ماسالا، قهوه و قارچ گانودرما را باهم داشته و به نوعی یک نوشیدنی کامل از این حیث به حساب می آید.
همین موضوع قهوه ماسالا گانودرمای بیز را تبدیل به یکی از کامل ترین و مغذی ترین نوشیدنی های حال حاضر گانودرما در میان سایر طعم های آن کرده است.

قهوه ماسالا گانودرما به دلیل دارا بودن ترکیبات چای ماسالا داخل آن، طبع گرم تری به نسبت سایر طعم های قهوه های گانودرما دارد و می تواند برای مواردی چون لاغری و چربی سوزی، تقویت قوای جنسی و تامین انرژی روزانه مخصوصا برای ورزشکاران بسیار موثر باشد.

مواد تشکیل دهنده قهوه ماسالا دکتر بیز

مواد تشکیل دهنده قهوه ماسالا دکتر بیز را قارچ گانودرما، قهوه و ترکیبات چای ماسالا تشکیل می‌دهد. که در کنار یکدیگر یکی از مغذی ترین طعم های قهوه ی گانودرمای موجود در ایران را به وجود آورده اند.

این نوشیدنی علاوه بر داشتن تمام خواص قارچ گانودرما، خواص چای ماسالا را هم دارا می باشد که همین موضوع قدرت اثر بخشی اجزای تشکیل دهنده ی آن را افزایش می دهد تا به این ترتیب ما با یک نوشیدنی کامل و پرفایده رو به رو باشیم. مواد تشکیل دهنده قهوه ماسالا گانودرما شامل موارد زیر می باشد:

  • قهوه عربیکا
  • قارچ گانودرما لوسیدوم
  • دارچین
  • زنجبیل
  • هل

مصرف این نوشیدنی برای طرفداران چای ماسالا می تواند تجربه ی لذت بخش تر و مغذی تری از این نوشیدنی پر فایده را به ارمغان بیاورد. و برای بسیاری از موارد از جمله لاغری و چربی سوزی، تقویت قوای جنسی و تامین انرژی برای فعالیت های بدنی روزانه موثر و مفید باشد.

چای ماسالا چیست

یک نوشیدنی سنتی هندی به حساب می آید که نزدیک به ۵۰۰۰ سال قدمت داشته و همواره به عنوان یکی از نوشیدنی های اصلی در مراسمات رسمی و درباری هندوستان سرو می شده است. امروزه این نوشیدنی پر فایده در سرتاسر دنیا طرفداران بیشماری دارد و افراد بسیاری به طور معمول از آن استفاده می کنند.

اجزای اصلی تشکیل دهنده ی چای ماسالا، چای سیاه، زنجبیل، دارچین و هل می باشد که می توان به این ترکیب مواردی همچون جوز هندی، فلفل سیاه و عسل را نیز اضافه کرد و به صورت ترکیب شده با شیر آن را میل کرد. قهوه ماسالا دکتر بیز هم شامل سه ترکیب اصلی است.

زنجبیل

زنجبیل در واقع اصلی ترین و مهمترین جزء چای ماسالا به حساب می آید که خواص بسیار زیاد آن می تواند تاثیرات قابل توجهی بر سلامتی داشته باشد.

زنجبیل دارای طبعی گرم می باشد که تاثیر قابل توجهی بر لاغری و چربی سوزی، تقویت قوای جنسی و اختلالات گوارشی داشته، و همچنین می تواند در کاهش التهاب مفاصل هم نقش قابل توجهی ایفا کند.

دارچین

دارچین یکی دیگر از اجزای اصلی چای ماسالا به حساب می آید که در واقع بخشی از عطر و طعم ماسالا به وجود همین دارچین در آن بر می گردد.

از مهمترین خواص دارچین می توان به اثرات ضد آلزایمری، کاهش قند خون، کاهش وزن، کاهش کلسترول و بهبود گردش خون در بدن اشاره کرد.

هل

هل در واقع یکی از ارزشمند ترین مواد در بین ترکیبات چای ماسالا به حساب می آید که دارای سه نوع سیاه، سفید و سبز بوده که معمولا در چای ماسالا از رنگ سبز آن استفاده می شود چرا که دارای عطر تندتری به نسبت بقیه انواع آن می باشد.

هل خواص بسیار زیادی دارد که از مهمترین خواص آن می توان به اثرات تقویت کنندگی دستگاه گوارش مخصوصا روده ها، اثرات ضد سرطانی و بهبود سلامت قلب و عروق اشاره کرد.

خواص قهوه ماسالا دکتر بیز

خواص قهوه ماسالا دکتر بیز شامل تمام خواص و چای ماسالا می‌شود. در واقع قهوه ماسالا گانودرما یک نوشیدنی با طبعی گرم بوده که می‌تواند حرارت بدن را بالا برده و‌ سردی بدن را بگیرد. همین موضوع باعث شده تا قهوه ماسالا با قارچ گانودرما بسیار زیاد برای لاغری و چربی سوزی مناسب باشد و در کنار قهوه سوپریم، سیر سیاه و دمنوش لاغری دکتر بیز برای لاغری مورد استفاده قرار بگیرد.

از دیگر خواص قهوه ماسالا دکتر بیز می‌توان به تاثیر آن در بهبود و تقویت قوای جنسی اشاره کرد. به دلیل طبع گرم این نوشیدنی و وجود زنجبیل و دارچین در آن، مصرف منظم آن می‌تواند به افزایش میل جنسی کمک کرده و اشتیاق جنسی را در فرد بیشتر کند. همانطور که قهوه سوپریم دکتر بیز می‌تواند به بهبود اسپرم سازی و افزایش تحرک اسپرم کمک کند، قهوه ماسالا گانودرما نیز می‌تواند به افزایش میل، اشتیاق جنسی و همچنین حرارت جنسی مخصوصا در آقایان  کمک زیادی بکند.

قهوه ماسالا با قارچ گانودرما همچنین می‌تواند در سمزدایی و پاکسازی بدن نقش موثری را ایفا کرده و باعث تقویت بنیه فرد، کاهش التهابات مفصلی و درونی بدن و بهبود جریان خون در بدن شود.

یکی از جدیدترین محصولات دکتر بیز است که به تازگی وارد بازار شده است این محصول فوق‌العاده از ترکیب دو نوشیدنی محبوب قارچ گانودرما و لاغری و چای ماسالا به وجود آمده است. این دمنوش با داشتن خواص فراوان یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای درمان انواع  بیماری‌ها است. ما در کمپانی آریو کالا، قهوه ماسالا دکتر بیز با بالاترین کیفیت به صورت مستقیم از کمپانی بیز دریافت کرده و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار داده‌ایم تا بتوانید کیفیت و اصالت کالا را با هم تجربه کنید.

دکمه بازگشت به بالا