برون مرزی

فیش حقوقی رئیس موساد لو رفت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آنلاین ترندونی، امروز (شنبه) برنامه نویسان اطلاعات جدیدی درباره دیوید بارنیر، رئیس رژیم صهیونیستی (موساد) منتشر کردند.

گروه دزدی «دست باز» که اخیراً اطلاعات شخصی رئیس موساد را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته بود، امروز فیش حقوقی رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

گروه Open Hands پس از بیانیه قبلی دفتر موساد، اسنادی را منتشر کرد که در آن موساد گفته بود اطلاعات درباره دیوید بارنیر جدید نیست، بلکه قدیمی است. تل آویو همچنین مدعی شد که این اطلاعات از تلفن همراه همسر رهبر قدیمی موساد هک شده است و نه از رئیس اطلاعات رژیم.

برای اثبات جدید بودن این اطلاعات، گروه باز دست دو نسخه از حقوق و دستمزد مدیران موساد را منتشر کرد و رسانه های عبری گزارش دادند که مدیر اجرایی موساد سالانه 870000 مثقال حقوق دریافت می کند. رژیم صهیونیستی).

این گروه دزدی در کانال تلگرامی خود به سه زبان انگلیسی، عبری و عربی با تمسخر بیانیه دفتر نخست وزیری اسرائیل نوشت: آقای بارنی! آیا مدارک جدیدی را به گوشی همسر قدیمی خود ارسال می کنید؟ آیا مطمئن هستید که اطلاعات فقط از تلفن رئیس قدیمی درز کرده است؟ – آیا اخیراً فیلم TENET را دیده اید؟

به تازگی، دستان باز ویدئویی در کانال تلگرامی منتشر کرده است که اسناد حساس، اطلاعات شخصی و صورت های مالی رئیس موساد را فاش می کند. به گفته یک گروه ناشناس، داده های هک شده پس از یک عملیات هشت ساله از چندین هدف در فلسطین اشغالی از جمله مقامات ارشد سرویس های امنیتی و نظامی حساس تل آویو به دست آمده است.

وب‌سایت عبری والا از حمله دزدی چهارشنبه شب خبر داد و گفت که هکرها حتی موقعیت جغرافیایی خانه‌ای را که گفته می‌شود متعلق به رئیس موساد است، اعلام کرده‌اند و گفته‌اند که این گروه ممکن است با ایران مرتبط باشد.

این گزارش زمانی منتشر شد که رسانه های عبری دوشنبه شب گذشته از بزرگترین حمله سایبری به سایت های وزارتخانه های رژیم صهیونیستی خبر دادند. روزنامه هاآرتص گزارش داد که در پی این حمله سایبری چندین سایت حکومتی از جمله سایت های وزارت کشور، بهداشت، دادگستری و رفاه و دفتر نخست وزیری حذف شده اند.

این حمله زمانی رخ داد که منابع خبری از چندین حمله سایبری علیه شرکت های کلیدی در سرزمین های اشغالی در ماه های اخیر خبر دادند. او شناسنامه، اسناد شرکت حقوقی، چک ها، صورت های مالی و موارد دیگر را که در جریان حمله به هکرها دریافت کرده بود، فاش کرد.

پیش از این نیز این گروه از هک موفقیت آمیز دوربین های مداربسته در خیابان های فلسطین اشغالی و دوربین های شرکت رافائل، شرکت تولید تسلیحات نظامی برای ارتش اسرائیل خبر داده بود. گروهی از هکرها قبلاً در پیامی به زبان عبری و انگلیسی نوشتند: «ما با چشمان خودت می‌بینیم»، «ما سال‌ها، در هر لحظه و در هر مرحله از راه شما را زیر نظر داشتیم». این تنها بخشی از نظارت ما بر فعالیت های ما با استفاده از دوربین های نظارت تصویری داخلی است. ما گفتیم تا زمانی که شما آن را تصور نکنید، شما را هدف قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/ص




این را در صفحه اول پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا