ورزش و تندرستی

فرانسه استرالیا را گلباران کرد

به گزارش خبرگزاری ترندونی، در ماه های پایانی سال ۲۰۲۲ میلادی دیدار تیم‌های فرانسه و استرالیا در ورزشگاه الجنوب شهر آل در روز سوم جام جهانی قطر که از ساعت 22:30 امشب (سه‌شنبه) آغاز می‌شود. واکرا و نیمه اول با برتری 2-1 فرانسه به پایان رسید.

استرالیا اولین گل خود را در این مسابقه در دقیقه 9 توسط کریگ گودوین به ثمر رساند، اما آدرین رابیو در دقیقه 27 بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 32 در پی اشتباه مدافع استرالیایی، رابیو در مقابل دروازه خالی توپ را به اولیویه ژیرو رساند تا مهاجم میلان گل دوم خود را به ثمر برساند.

قضاوت این دیدار از گروه D بر عهده ویکتور گومز از آفریقای جنوبی است که در نیمه اول کارت زرد یا قرمز نشان نداد.

در دقیقه 68، عثمان دمبله توپی را قطع کرد و امباپه را با یک پاس دقیق آماده کرد، قبل از اینکه ضربه سر امباپه به تیرک دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 71، دمبله توپ را از سمت چپ به جلو فرستاد و ژیرو توانست گل چهارم رایان را با ضربه سر وارد دروازه خروس ها کند.

در دقیقه 9 امباپه توپ را از کنار مدافعان استرالیایی فرستاد و رایان با خروج به موقع از گلزنی فرانسوی ها جلوگیری کرد.

در دقیقه 20 هرناندز یک پاس اشتباه به دوک داد که او هم از بیرون محوطه دروازه لوریس را هدف گرفت و توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

فرانسه در دقیقه 26 نقش گلزنی خود را تکرار کرد و این بار ارسال گریزمان از سمت چپ با ضربه سر ژیرو وارد دروازه رایان شد اما توپ با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 36 دمبله از سمت راست پاس داد و پاس او به امباپه رسید، اما ضربه او توسط مدافع استرالیا مهار شد و ژیرو به ریباند برخورد کرد.

در دقیقه 41 دمبله با نفوذ از سمت راست توپ را به امباپه رساند و او آن را پشت پای گریزمان قرار داد اما ضربه گریزمان از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 44، اوپامکانو یک پاس بلند از وسط محوطه به گریزمان زد و او توپ را از سمت راست به محوطه شش پایی رایان فرستاد تا ضربه امباپه از کنار دروازه به بیرون برود.

در دقیقه 45، بازیکن استرالیایی توپ را از سمت چپ به سمت دروازه فرانسه فرستاد و ضربه سر جکسون اروین به تیر افقی لوریس برخورد کرد.

در دقیقه 50 پاس دقیق تئو هرناندز به ژیرو رسید که او یک شوت آکروباتیک به لبه دروازه رایان فرستاد اما توپ با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه 60 ژیرو و امباپه خوش تیپ به موقعیت تک به تک منجر شدند که ضربه امباپه پس از برخورد به استرالیایی به کرنر رفت.

کوناته در دقیقه 63 توپ را به لوریس رساند، اما تاخیر او تقریباً به فرانسوی ها فرصت داد، اما خوشبختانه برای لوریس این اتفاق رخ نداد.

در دقیقه 67 تئو هرناندز با یک شروع سریع وارد محوطه جریمه استرالیا شد و با یک پاس معکوس توپ را به گریزمان داد اما ضربه خوب گریزمان توسط دفاع استرالیا مهار شد.

فرانسه در دقیقه 89 صاحب یک کرنر شد که کوناته آن را به گوشه دروازه رایان فرستاد اما مدافع استرالیا مانع از زدن گل پنجم فرانسوی ها شد.

لوکاس هرناندز که روی دروازه استرالیا مصدوم شده بود به نظر می رسید قادر به ادامه بازی نیست اما دقایقی بعد به میدان بازگشت.
استرالیا بعد از گل اول کاملاً عقب است و تنها مهاجم آنها در نیمه راه است و گلزنی را برای فرانسوی ها سخت می کند.

رافائل واران پس از غیبت در پنج بازی اخیر منچستریونایتد در لیگ برتر به دلیل مصدومیت از ناحیه ران روی نیمکت است.

شوامانی در برخورد با بازیکن استرالیایی مصدوم شد اما پس از خروج از زمین و انجام مداوا به زمین برگشت.

فرانسه استرالیا را شکست داد

بیشتر بخوانید:

251254

دکمه بازگشت به بالا