ورزش و تندرستی

عکس| درخواست غیر مستقیم بازگشت ستاره استقلال از نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر و بلافاصله پس از روی کار آمدن جواد نکونام، حسین حسینی از جمع آبی پوشان خداحافظی کرد و متنی را در فضای مجازی منتشر کرد که خیلی‌ها از آن به عنوان خداحافظی کاپیتان استقلال یاد کردند ولی حالا به نظر می‌رسد اتفاقات دیگری در شرف وقوع است. استقلال نتوانست علیرضا بیرانوند را جذب کند و حالا خلا در اختیار داشتن یک سنگربان شش دانگ را با تمام وجود احساس می‌کند به همین دلیل شایعاتی مطرح شده که حسینی دوباره باز خواهد گشت.

در همین راستا خود سید حسین هم دقایقی پیش عکسی را منتشر کرد که نشان می‌دهد این بازیکن بی‌میل نیست تا به استقلال بازگردد. سنگربان ملی پوش استقلال که در جام جهانی قطر هم حضور داشت، با انتشار این عکس از تمرینات جدی خود برای فصل آینده خبر داد. هرچند او به صورت انفرادی تمرین می‌کند اما خیلی‌ها بر تن کردن لباسی که آرم استقلال روی آن نقش بسته را تعمدی قلمداد کردند و مدعی شدند با این کار برای برگشت به جمع آبی‌پوشان سیگنال مثبت فرستاده است.

عکس| درخواست غیر مستقیم بازگشت ستاره استقلال از نکونام

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا