ورزش و تندرستی

ستاره الهلال به بازی با استقلال نمی‌رسد

دیدار تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان روزهای 13 و 22 سپتامبر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی دبی برگزار می شود.

طبق اعلام فدراسیون جهانی فوتبال ، سه دیدار تیم ملی پرو در مرحله مقدماتی جام جهانی 2 تا 9 سپتامبر و این تیم در 9 سپتامبر برگزار می شود. 18 سپتامبر آندره کاریلو ، ستاره الهلال پرو بازیکن ثابت تیم ملی کشورش است و مطمئناً در سه دیدار مقابل اروگوئه ، ونزوئلا و برزیل دعوت خواهد شد.

به گفته حمزه الغمدی ، روزنامه نگار سعودی ، حضور کاریلو در هشتمین دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال ابهاماتی را به همراه دارد و رسیدن این بازیکن به یک مسابقه حساس الهلال در این مرحله بسیار دشوار است.

اگر کاریلو یک روز پس از این مسابقه راهی امارات شود ، فرصت حضور در آخرین تمرینات قبل از بازی با استقلال را نیز از دست می دهد و بنابراین ممکن است از لیست آسیایی الهلال حذف شود.

در همین حال ، الهلال می تواند بدون حضور یک ستاره پرویی لیست آسیایی خود را پایان دهد ، با حضور مالی موسی ماریگا ، بافتیمبی گومز در فرانسه ، متیو پریرا در برزیل و یانگ هیون در کره ، اگرچه یاردیم مربی پرتغالی به کاریلو قاطعانه معتقد است. اما به دلیل شرایط ممکن است او مجبور شود این بازیکن را از لیست بازیکنان خارجی تیمش در مسابقات آسیایی حذف کند.

254 251

دکمه بازگشت به بالا