عملیات اجرایی فاز دوم خط انتقال آب روستای «خیرآباد» آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ابوالحسن عالی ظهر چهارشنبه در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهید رئیسی اظهار کرد: خط انتقال آب روستای خیرآباد ۶ روستای ۲ هزار و ۱۸۸ خانواری با جمعیت هفت هزار و ۵۲۸ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه این طرح ظرف مدت هشت ماه احداث می‌شود، افزود: منبع تأمین آب این خط نیز خط سوم آبرسانی کازرون است.

وی تصریح کرد: طول خط انتقال آب روستای خیرآباد ۱۹ کیلومتر است که مهم‌ترین مزیت طرح افزایش سطح کمی و کیفی آب شرب این روستا است.

عالی ادامه داد: در این راستا از حمایت و پیگیری‌های مؤثر استاندار محترم استان، نماینده شهرستان در مجلس و همچنین فرماندار شهرستان کمال قدردانی و امتنان را داریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه ادر چند سال اخیر یکی از طرح‌های شاخص شرکت آبفا استان نوسازی خطوط انتقال و توزیع آب بوده است، افزود: این مهم در جلب رضایت مشترکان نقش قابل توجهی ایفا کرده است.

عالی عنوان کرد: در سه سال گذشته ۱۸ پروژه با مبلغی بالغ بر ۱,۲۵۰ میلیارد تومان جهت ارتقا و بهبود پایداری آب شهرستان دشتستان عملیات اجرایی آن آغاز یا وارد مدار شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت این طرح‌ها، احداث مخازن ذخیره، نوسازی خطوط انتقال و شبکه توزیع در شهرها و روستاهای استان بوشهر به عنوان یکی از اولویت‌های مهم سال جاری محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: کاهش هدر رفت، افزایش سطح بهداشت و سلامت آب و هدفمندتر شدن توزیع و همچنین توزیع عادلانه آب از مهم‌ترین مزیت در اجرا طرح‌های نوسازی و بهسازی خطوط انتقال و توزیع آب محسوب می‌شود که این مهم در استان کم آب بوشهر حائز اهمیتی ویژه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: همزمان با هفته دولت امسال عملیات اجرایی پنج پروژه آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آغاز می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا