استان ها

عزم دولت تکمیل طرح های نیمه تمام و گره گشایی از مشکلات مردم است

به گزارش خبرگزاری ترندونی از قزوین؛ در استانه بیست و دوم بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کام مردم قزوین با سفر وزیر راه و شهرسازی و گره گشایی از چند مشکل دیرین شیرین شد.

.با حضور ّبذرپاش وزیر راه و شهرسازی، اعلایی استاندار، لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رجحانی معاون عمرانی، هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی؛ بیرنوندی مدیرعامل آبفا، صباغی شهردار فاز اول عملیات زیرسازی شهرک عظیمیه آغاز شد.

فاز اول برقرسانی با احداث ۱۲ کیلومتر شبکه دو مداره ۲۰ کیلو ولت و احداث ۵ دستگاه پست هوایی، با ۲۷ میلیارد تومان آغاز،شد.

همچنین اجرای فاز اول آبرسانی شهرک عظیمیه و اسماعیل آباد قزوین با احداث دو باب مخزن ذخیره به حجم ۴۵ هزار مترمکعب و اجرای عملیات خط انتقال به طول ۲۳۵۰ متر و احداث ایستگاه پمپاژ و ساختمانهای جانبی با ۲۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلید خورد

مهرداد بذرپاش در این مراسم گفت: دریک سال اخیر با مشکلات عدیده ای مواجه شده ایم اما عزم دولت در تکمیل طرح های نیمه تمام جدی است و رئیس جمهور تاکید دارند تکمیل این طرحها تسریع شود.

وی بیان کرد: بر خود واجب دانستیم جاده سازی، فرودگاه سازی و مسکن سازی های نیمه تمام را تکمیل کنیم تا کام مردم شیرین شود.

بذرپاش تصریح کرد: تعاونی هایی که مشکل دارند باید آن را حل کنیم و در این مسیر جدی هستیم هرچند تامین زمین و زیرساخت کار سختی است اما آن را انجام می دهیم.

وی یادآورشد: امروز ۷۲۰۰ مسکن ملی تحویل مردم شد و عملیات ساخت دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد نیز آغازشده و حل این مشکلات که مزمن شده با تدبیری انجام شدنی است.

وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: یکی ازجهت گیری های ما در دولت حل مسائل معطل مانده و رها شده است و در این راستا مشکلات شهرک عظیمیه با پیگیری استاندار، معاونان و نمایندگان مجلس به نتیجه رسید.

بذرپاش گفت: ما مسئول حل مشکل مردم هستیم و از امروز آب و برق شهرک عظیمیه را تامین می کنیم و از شهردار و راه و شهرسازی درخواست داریم صدور مجوزهای ساخت و ساز تسریع شود.

در ادامه دستور آغاز عملیات فاز اجرایی برقرسانی و آبرسانی شهرک عظیمیه و اسماعیل آباد صادر شد.

مشکل اراضی عظیمیه به عنوان یکی از مشکلات دیرین شهر قزوین بود که بیش از ۳۰ سال از آن می گذرد و در دولت سیزدهم این مشکلات برطرف شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا