اقتصادی

ضرب الاجل یک ماهه کمیسیون اجتماعی به وزارت راه برای رسیدگی به وضعیت راه‌آهن بافق

نماینده کمیته اجتماعی مجلس از احتمال کمیسیون اجتماعی برای بررسی وضعیت راه‌آهن بافق به مدت یک ماه به وزارت راه و شهرسازی اطلاع داد.

در گفت و گو با ترندونی ، علی بابایی کارنامی درباره جلسه امروز (یکشنبه) کمیته اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز من و آقای صباغیان و من از وزیر راه و شهرسازی سؤال کردیم. سؤالات ما مربوط به مسائل راه آهن بافق بود. نمایندگان مهریز و بافق در مجلس سؤالاتی راجع به زیرساخت های توسعه راه‌آهن پرسیدند و در مورد استخدام نیروهای مرخص شده برای اطمینان از ایمنی کارگران و راه‌آهن منطقه هشدار دادند.

نماینده کمیته اجتماعی مجلس از تصمیم وزارت راه و شهرسازی برای اعزام یک هیئت ویژه برای پیگیری راه‌آهن بافق خبر داد و گفت: به امید خدا وزارت راه و شهرسازی تا ماه آینده کمیسیون یافته‌های خود را اعلام خواهد کرد. این سوال برمی گردد

نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه درباره دخالت وزیر راه و شهرسازی ، معاون منابع انسانی این وزارتخانه و رئیس راه‌آهن این کشور صحبت می شود اظهار داشت: و ایمنی جاده ای روستایی ، اصلی و فرعی با هزینه ای همراه است. متأسفانه ، ما از سال 1982 متوجه شده ایم که در سراسر کشور وجود دارد. این طرح ، قرارداد یا دامنه باعث جذب نیروی انسانی به بخش شده و نامشخص است ، در حالی که در استان مازندران هر ساله 500 نیروی انسانی جذب می کند ، حدود 50 میلیارد تومان واکسینه می شود. وقایع را به این منطقه اختصاص می دهد زیرا هیچ بودجه ای برای تأمین اعتبار این مهم وجود ندارد.

سرانجام ، بابایی کارنامی از لزوم تعریف وظایف نیروی کار مذکور خبر داد و گفت: برنامه ، بودجه ، سازمان های اداری و اشتغال کشور باید موافقت کند که باید امنیت شغلی برای افرادی که در این سمت های حساس کار می کنند ، باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا