ورزش و تندرستی

شورای فنی پارادوومیدانی تشکیل می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، نقل می کنم روابط فدراسیون مشترک ورزشهای جانبازان و معلولین ، دیدار با پیشکسوتان رئیس، نصیبی ، معاون نظارت رئیس و حمیدی ، رضایی دبیر فدراسیون رئیس و شیعه نایب رئیس انجمن زنان پارادوکس، پیشکسوت هادی زاده ، صادقی ، بهرامی ، یکی از مربیان این رشته ، امروز ، دومین سه شنبه ژانویه برگزار شد.

خانه ملاقات اسبقیان ، با بیان دیدگاه خود خود هدف از آن شکل گیری ملاقات وی به عنوان یکی از تلاش های خود ، هم افزایی و همدلی در دو و میدانی را توصیف کرد رئیس انجمن و معلمان متشکرم و ارزیابی کرد

در ادامه بهمن رضایی رئیس انجمن پارادوکس درباره آماده سازی این تیم برای بازیهای پارالمپیک توکیو و برنامه ریزی برای آماده سازی یک تیم ملی جوانان برای شرکت در مسابقات انگلی 2021 بحرین توضیحاتی ارائه داد.

همچنین شیعه در باره ورزشکاران این رشته در پارالمپیک شرکت می کنند ارسال شده.

هادی زاده و صادقی همچنین نظرات خود را در مورد برنامه های آینده ، مسابقات پارالمپیک توکیو ، مسابقات بیان کردند انگلی بحرین مسابقات قهرمانی کشور را در حمایت از IPC اعلام کرده است.

سرانجام ، یک هیئت فنی منصوب شد پارادوکس در هفته بعد به منظور. واسه اینکه. برای اینکه تصمیمات آینده در این زمینه هفته آینده توسط اعضای آن اتخاذ خواهد شد رئیس فدراسیون اعلام خواهد شد.

اسبها رئیس این فدراسیون هدف از تشکیل این شورا را استفاده از خرد جمعی پیشکسوتان و مربیان معلول و جانبازان برای تصمیم گیری فنی در شورا از این پس عنوان کرد.

دکمه بازگشت به بالا