ورزش و تندرستی

شاگردان یحیی ۹۰ دقیقه تمرین کردند/ سرخپوشان یاد انصاریان را زنده نگه داشتند + عکس

سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی و بعد از گرامیداشت یاد و نام علی انصاریان و ادای احترامی به گزارش شفاف، نسبت به او آغاز کردند.

این تمرین ۹۰ دقیقه به طول انجامید و با حضور همه نفرات انجام شد. به این ترتیب پریرا که از روز شنبه در تمرینات شرکت کرد نیز در برنامه‌های گروهی حضور داشت.

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، ارسال از جناحین و شوتزنی به سمت دروازه و فوتبال تمرینی از برنامه‌های اجرا شده در این تمرین بود. در بخش‌هایی از تمرین هم دروازه‌بان‌ها برنامه اختصاصی خود را زیر نظر مربی دروازه‌بانی برگزار کردند.

پرسپولیس فردا و پس‌فردا هم تمرینات را در تهران دنبال خواهد کرد و کاروان تیم، روز سه‌شنبه با پرواز چارتر راهی آبادان خواهد شد تا آماده بازی با صنعت نفت در روز چهارشنبه شوند.

همچنین بازیکنان و دیگر اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، امروز به مناسبت دومین سالگرد درگذشت علی انصاریان، در مراسمی با اهدای گل به تصویری از بازیکن پیشین سرخپوشان که در محل تمرین قرارداده شده بود، یاد و خاطره او را گرامی داشتند و نسبت به وی ادای احترام کردند.

علی انصاریان متولد ۱۴ تیر سال ۱۳۵۶ دو سال قبل در ۱۵ بهمن سال ۱۳۹۹ و در پی اوج‌گیری بیماری کرونا در کشور، پس از چند روز مبارزه با این بیماری و بستری شدن در بیمارستان، جان به جان آفرین تقدیم کرد.

شاگردان یحیی ۹۰ دقیقه تمرین کردند/ سرخپوشان یاد انصاریان را زنده نگه داشتند+عکس

دکمه بازگشت به بالا